20 Mayıs 2009 Çarşamba

Daniel Opare

Videoda gördüğümüz oyuncu 2008'in temmuz ayında 1 milyon euro'ya Ghana'nın Ashanti Gold SC takımından Real Madrid'e transfer oldu. Şimdilerde Real Madrid'in U-19 takımında oynuyor. Yaşı mı? Şu an 19 yaşında. Neyse efendim, Jessie atıp tutuyor demeyin diye futbolcu da öneriyorum. Pardon söylemeyi unuttum, kendisi sağ bekte görev yapıyor... Gerçi laf ola beri gele, komple sağ kanadı hallaç pamuğu gibi attığını söyleyebiliriz. İzleyin bakalım...

31 yorum:

  1. sağ bek, sol bek için yeterli yerli alternatifler varken yabancıya yönelmemeliyiz diye düşünüyorum. sol beke al ismaili, sağ beke de çağır ibrahim kaşı. hem birinin ofansif diğerinin de defansif yönü güçlü. böylece defans-ofans gücüde dengelenmiş olur.

    YanıtlaSil
  2. gökhan, ibrahim kaş dediğin adam sağ bek bile değil.

    YanıtlaSil
  3. wes brown, john o'shea falanda sağ bek değil. hatta abidal, chivu da sol bek değil. hepsi stoper çıkışlı futbolcular. ama tüm dünya bunu uyguluyor. bir kenara stoper bek diğer kenara dış bek koyuyorlar. gayette güzel oluyor.

    oynayamaz diyende açsın inönüdeki son gs maçını izlesin. holosko ile birlikte perişan ettiler gs yi.

    ahhh luce ahhhh.....

    YanıtlaSil
  4. onlar oynar da ibrahim kaş oynayamaz bence. ayrıca çift dış bekli oynayalım biz sağlı sollu :)

    atouba gelirse toraman sağ bek olur, dediğin uygulanır ama o net.

    YanıtlaSil
  5. Bizimkiler Atouba'nin orta parmak cektigi videoyu bulurlar youtube'dan, transferden cayarlar, parayi da vermis olduklarindan Stepanek'i aliriz. O da sakat oldugundan oynayamaz, Ibrahim Uzulmez bir sene daha sol bek olur. Iddiaya giren?

    YanıtlaSil
  6. iki dış bek sıkıntı yaratır yav. bir dış birde stoper iyidir iyi.

    ayrıca bek için konuşursak kaş toramandan çok daha iyidir bana göre. en kötü kodumu oturtuyor adam. ispanya da kendini daha da geliştirmiştir heralde.

    atouba falan iyi hoşta yabancı transferinden önce planlamasını yapsınlar. sonra biz kahır çekiyoruz bu adam kenarda nasıl oturur diye.

    YanıtlaSil
  7. Schildenfeld ayarinda biri iste, kiraya vermisler adam sakatlanmis. Genc ama, gelecek vaat ediyor :) Hem Cek; Zapo ve Sivok'un yanina getiririz, arkadas olur, fena mi?

    Yabanci bek alirsak takim dengeleri alt ust olur; Nobre'nin yerine Bobo'yu sokmak icin Tello ya da Delgado yerine Yusuf'u sokariz. Nobre hic oynamaz, bu sefer de "Yedek kalacak adama mi 2.25 verdik?" deriz. theotheo da takimdaki butce dengesi super der.

    Ya ortasahaya ve beklere yerli alacagiz adam gibi, ya da 6+2 denklemleriyle ugrasmaya devam edecegiz. (Varsayim: ne Delgado, ne Bobo'yu elden cikarabiliyoruz; bir de Cisse de kaliyor.)

    YanıtlaSil
  8. Eğer burası bir beşiktaş bloguysa yarın hentbol takımımızın şampiyonluk maçına çıkacağını bilmem gerekmez mi sizce ?
    Daniel opare'den daha mı az kayda değer buluyorsunuz amatör branşlardaki alacağımız belki de tek şampiyonluğu ?
    Hani burası kişisel bir blog olsa anlarım adamın amatör branşlara ilgisi yok derim ama 23 kişinin de bunu görmemesi gerçekten enresan.

    YanıtlaSil
  9. Ustteki haber banner'ini da kimsenin okumamasi ayri bir olay. Biri gelir Murat Sahin sakatlanmis niye yazmiyorsunuz der ustte "Gecmis Olsun Murat Sahin" gecerken, biri gelir hentbol maci hani nerede der butun gun hentbol maci banner'i gecmisken..

    YanıtlaSil
  10. bobo, bak nickin falso zaten :)

    abicim haber portalı olduk ta haberimiz mi yok :) elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. ben hentbol sporuna ilgi duymuyorum. duyan varsa yazar zaten. veya duyan bloglar var, onları da ilgiyle takip ediyoruz.

    ama sabahtan beri üst yazıda geçiyordu zaten. 10 dakika önce luce'ye döndü.

    YanıtlaSil
  11. Banane ya ben şimdi geldim ben geldiğimde de tebrikler luce yazıyordu. :p
    Ama bir başlık açabilirdiniz en azından genel anlamda amatör branşlara bir ilgisizliğiniz var bunu kabul edin. :)

    YanıtlaSil
  12. ekşisözlük'te ekşi beşiktaş başlığına bak. basketbol branşı özelinde durumu kendi adıma anlatmaya çalıştım

    YanıtlaSil
  13. Yarın okuyayım jessie şimdi bilet sırasına girmeye gidiyoruz ve kafa bi dünya şu an ama yarın kesin okuycam.

    YanıtlaSil
  14. Saat gecenin 1'inde ne bilet sirasi yahu? Turkiye'de saatlar 8 saat ileri falan mi alindi, yoksa durum cok mu vahim?

    YanıtlaSil
  15. Guzel adam. Casillas'in yonetimin altyapiya onem vermesi gerektigini soyledigi aciklamalardan sonra duyduguma gore Real bloglarinda da Batuhan videolari donuyormus :)

    Bu arada soyle bir dusundum de, bana video editing'den anlayan bir adam bulun, ona bir Uzulmez compilation'u yaptirayim, bu adam kimmis diye ortalik ayaga kalkar.

    Sadece Ankaragucu macindan 2-3 highlight cikar, Liverpool, Barca, Chelsea maclarindan da istemedigin kadar. Ustune bir de iyi muzik ekledik mi hit rekoru kirar.

    Yukaridakileri ciddiye almayin, Luce kupayi aldi, keyfim yerinde, kafam guzel. Sanki Besiktas kazanmis kadar (tamam o kadar degil) mutluyum.

    Futbolun profesorune, baska dunyalarin entellektueline bir topik acilir mi bilmem ama ben burada onunde egilmek istiyorum bu guzel adamcagizin.

    YanıtlaSil
  16. Sivok-Ernst-Fink-Tello-Holosko

    Bu 5 yabancıyı kesin oynatırız heralde gelecek sezon geriye ne kalıyor bir yabancı hakkı onu da sol bekten yana kullanırız sağ bek için yabancı işi yalan olur yani :)

    Hacettepe'de oynayan Orhan Şam bence alınası bir adamdır, siz ne diyorsunuz Orhan için ?

    YanıtlaSil
  17. hem sol beke hem sağ beke alınsın demiyoruz. türkiye'de en azından bir ismail var sol beke alabileceğin. bence sağ beke alabileceğin bir adam yok. ben olsam sağ beke yabancı alır sol beke ismail'i monte ederdim.

    orhan şam hakkında uzun boylu fikirlerim yok.

    YanıtlaSil
  18. ben mi fm'nin etkisindeyim acaba? abdurrahman dereli diye de bir adam var bu ligte. istanbulda ne yer ne içer, serdar kurtuluşun yapamadığını ne kadar yapar kestiremiyorum ama bu adam en azından bu sezon için son derece iyi işler çıkartıyor mevkisinde. gökhan gönülü alamayacağımıza göre benim aklıma yerli alternatif olarak bu arkadaş geliyor. hoş sivas satmamak için elinden geleni yapar ama yine de denenmeli. alınabilirse faydalı olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  19. abdurrahman adının yanında sivas yazdığı için kimse ismini zikretmiyor. yoksa hayrettin de var oradan. sezer badur var. ama oyuncuları kalsın onlara. fenere satsınlar..

    YanıtlaSil
  20. Sivas bize günahını satmaz be, kırk dereden su getirirler Sedat odununu istesek bile.

    Zaten Bilica ve Sezer'i Fb'ye vermişler söylentileri var.

    Bazı kulüp başkanlarının yakınlıkları transferde önemli rol oynuyor, Gaziantep Başkanı İ.Kızıl'ın Y.D. ile iş ortaklığı var, M.Ceylan ve İ.Köybaşı transferlerinin şimdiden bitmiş olabileceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  21. işte bu bakış açısının ne derece doğru olduğunu da kestiremiyorum. çünkü adamlar bulundukları kulüpte son derece başarılılar, hepsi için istanbul takımları bir üst level ama sivasspor olduğu için mi almıycaz bu adamlar? kabul ben de sivassporu günahım kadar sevmem ama abdurrahmanı alana bülent uygun da bizden tarzında bir kampanya yoksa bu tarz "sivasta olan sivasta kalsın" düşüncesi ne derece profesyonel oturup onu da tartışmak lazım.

    YanıtlaSil
  22. Pesimist Kadri21 Mayıs 2009 12:43

    Turkiye'de yetismis futbolcu istemiyorum. Altyapisini avrupa'da almis olsun camurdan olsun. Iste kisitli yetenegine ragmen Ekrem Dag.

    YanıtlaSil
  23. @starks

    aradigin adam benim. bakarsin o videodan sonra ibo'yu belki iyi fiyata bile satabiliriz katar'a falan :). videonun sonuna da sunu ekleriz. 'orta yapabilseydim zaten real'de oynardim!'.

    neyse saka bi tarafa dun aksam luce kupayi kaldirirken herkesin aklindan su soru gecmistir heralde. acaba bizde 5 sene kalsaydi shaktar yerine biz olur muyduk orada??

    YanıtlaSil
  24. Bakın bu video'dan adam izlemek dogru sonuclar vermez. Ama yine de iyi bir kalitesi oldugu anlasiliyor. Bence Ekrem Dağ bu kadar sağ bek olmak için çabalarken, kasmanın anlamı yok. Ekrem bu işi götürüyor gibi geliyor bana her ne kadar tribündeki adam farklı düşünse de. Adam her iki kanatta da iyi hatta. Sola koy oynuyor, sağa koy oynuyor. Esas yeri neresi o kadar kafam karışık.

    Ekrem'in iki maçından bundan daha güzel bir video çıkartabiliriz gerçekten de..

    Sezer Badur Beşiktaşlı diye biliyorum bu arada..

    YanıtlaSil
  25. video konusunda egemene katılıyorum. buyrun burdan yakın
    http://www.youtube.com/watch?v=cIeoXT708FE

    YanıtlaSil
  26. @ egemen
    sezer badur un fenerli olması lazım, o tip haberler görmüştüm birkaç kez gazetelerde

    YanıtlaSil
  27. sezer ilginç bi adam, yaratıcı maratıcı iki yönlü falan ama büyük camialarda iş yapacağına inanmıyorum, iyi bir yedek olabilir ama beşiktaş'a gelmesini istemem. sivas'tan abdurrahman gelsin ama kolay bırakmazlar arkadaşların da dediği gibi. ucuza kapatsak iyi olurdu. yine de sağ bek için orhan şam en iyi tercihimiz olacaktır.

    YanıtlaSil
  28. genelde transfer sezonları bizim beklediğimiz kadar hareketli geçmiyor son dönemlerde.

    o gelsin, bu gitsin diye konuşuyoruz ama sanırım mali nedenler yöneticilerin elini kolunu bağlıyor.

    çok fazla konusu geçmiyor ama uğur inceman gibi bir oyuncumuz da var. ben eğer oynatılmayacaksa, murat ceylan veya ismail transferlerinde takas oyuncusu olarak önemli olabileceğini düşünüyorum.

    kendisi bugün, tüm anadolu takımlarında 11'de oynayacak ve takımın önemli parçalarından biri olabilecek değerde bir oyuncu. en azından marka değeri bize bunu anlatıyor.

    ben takımda tutulup faydalanılması taraftarıyım ama bu seneki gibi son 20 dakika skoru tutmak için alınacaksa ve -veya- murat ceylan gibi bir alternatif te gelecekse takasta kullanılmalı.

    YanıtlaSil
  29. uğur takasta kullanılmayıpta orta sahada ernst-uğur-kurtuluş-murat dörtlüsü de düşünülebilir. gayet yeterli ve alternatifli bir orta sahamuz olur ve de yabancı kontenjanı konusunda birazcıkta olsa rahatlarız.

    mustafa denizli bizim kadar kafa yoruyor mudur acaba.

    YanıtlaSil
  30. #rispekt diyerek buradan uzaklaşıyorum.

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.