20 Mayıs 2009 Çarşamba
Daniel Opare
Videoda gördüğümüz oyuncu 2008'in temmuz ayında 1 milyon euro'ya Ghana'nın Ashanti Gold SC takımından Real Madrid'e transfer oldu. Şimdilerde Real Madrid'in U-19 takımında oynuyor. Yaşı mı? Şu an 19 yaşında. Neyse efendim, Jessie atıp tutuyor demeyin diye futbolcu da öneriyorum. Pardon söylemeyi unuttum, kendisi sağ bekte görev yapıyor... Gerçi laf ola beri gele, komple sağ kanadı hallaç pamuğu gibi attığını söyleyebiliriz. İzleyin bakalım...
31 yorum:
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Burası onun yeri değil.
Burası Ekşi Beşiktaş.
sağ bek, sol bek için yeterli yerli alternatifler varken yabancıya yönelmemeliyiz diye düşünüyorum. sol beke al ismaili, sağ beke de çağır ibrahim kaşı. hem birinin ofansif diğerinin de defansif yönü güçlü. böylece defans-ofans gücüde dengelenmiş olur.
YanıtlaSilgökhan, ibrahim kaş dediğin adam sağ bek bile değil.
YanıtlaSilwes brown, john o'shea falanda sağ bek değil. hatta abidal, chivu da sol bek değil. hepsi stoper çıkışlı futbolcular. ama tüm dünya bunu uyguluyor. bir kenara stoper bek diğer kenara dış bek koyuyorlar. gayette güzel oluyor.
YanıtlaSiloynayamaz diyende açsın inönüdeki son gs maçını izlesin. holosko ile birlikte perişan ettiler gs yi.
ahhh luce ahhhh.....
onlar oynar da ibrahim kaş oynayamaz bence. ayrıca çift dış bekli oynayalım biz sağlı sollu :)
YanıtlaSilatouba gelirse toraman sağ bek olur, dediğin uygulanır ama o net.
Bizimkiler Atouba'nin orta parmak cektigi videoyu bulurlar youtube'dan, transferden cayarlar, parayi da vermis olduklarindan Stepanek'i aliriz. O da sakat oldugundan oynayamaz, Ibrahim Uzulmez bir sene daha sol bek olur. Iddiaya giren?
YanıtlaSilstepanek kim yav :)
YanıtlaSiliki dış bek sıkıntı yaratır yav. bir dış birde stoper iyidir iyi.
YanıtlaSilayrıca bek için konuşursak kaş toramandan çok daha iyidir bana göre. en kötü kodumu oturtuyor adam. ispanya da kendini daha da geliştirmiştir heralde.
atouba falan iyi hoşta yabancı transferinden önce planlamasını yapsınlar. sonra biz kahır çekiyoruz bu adam kenarda nasıl oturur diye.
Schildenfeld ayarinda biri iste, kiraya vermisler adam sakatlanmis. Genc ama, gelecek vaat ediyor :) Hem Cek; Zapo ve Sivok'un yanina getiririz, arkadas olur, fena mi?
YanıtlaSilYabanci bek alirsak takim dengeleri alt ust olur; Nobre'nin yerine Bobo'yu sokmak icin Tello ya da Delgado yerine Yusuf'u sokariz. Nobre hic oynamaz, bu sefer de "Yedek kalacak adama mi 2.25 verdik?" deriz. theotheo da takimdaki butce dengesi super der.
Ya ortasahaya ve beklere yerli alacagiz adam gibi, ya da 6+2 denklemleriyle ugrasmaya devam edecegiz. (Varsayim: ne Delgado, ne Bobo'yu elden cikarabiliyoruz; bir de Cisse de kaliyor.)
Eğer burası bir beşiktaş bloguysa yarın hentbol takımımızın şampiyonluk maçına çıkacağını bilmem gerekmez mi sizce ?
YanıtlaSilDaniel opare'den daha mı az kayda değer buluyorsunuz amatör branşlardaki alacağımız belki de tek şampiyonluğu ?
Hani burası kişisel bir blog olsa anlarım adamın amatör branşlara ilgisi yok derim ama 23 kişinin de bunu görmemesi gerçekten enresan.
Ustteki haber banner'ini da kimsenin okumamasi ayri bir olay. Biri gelir Murat Sahin sakatlanmis niye yazmiyorsunuz der ustte "Gecmis Olsun Murat Sahin" gecerken, biri gelir hentbol maci hani nerede der butun gun hentbol maci banner'i gecmisken..
YanıtlaSilbobo, bak nickin falso zaten :)
YanıtlaSilabicim haber portalı olduk ta haberimiz mi yok :) elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. ben hentbol sporuna ilgi duymuyorum. duyan varsa yazar zaten. veya duyan bloglar var, onları da ilgiyle takip ediyoruz.
ama sabahtan beri üst yazıda geçiyordu zaten. 10 dakika önce luce'ye döndü.
Banane ya ben şimdi geldim ben geldiğimde de tebrikler luce yazıyordu. :p
YanıtlaSilAma bir başlık açabilirdiniz en azından genel anlamda amatör branşlara bir ilgisizliğiniz var bunu kabul edin. :)
ekşisözlük'te ekşi beşiktaş başlığına bak. basketbol branşı özelinde durumu kendi adıma anlatmaya çalıştım
YanıtlaSilYarın okuyayım jessie şimdi bilet sırasına girmeye gidiyoruz ve kafa bi dünya şu an ama yarın kesin okuycam.
YanıtlaSilSaat gecenin 1'inde ne bilet sirasi yahu? Turkiye'de saatlar 8 saat ileri falan mi alindi, yoksa durum cok mu vahim?
YanıtlaSilGuzel adam. Casillas'in yonetimin altyapiya onem vermesi gerektigini soyledigi aciklamalardan sonra duyduguma gore Real bloglarinda da Batuhan videolari donuyormus :)
YanıtlaSilBu arada soyle bir dusundum de, bana video editing'den anlayan bir adam bulun, ona bir Uzulmez compilation'u yaptirayim, bu adam kimmis diye ortalik ayaga kalkar.
Sadece Ankaragucu macindan 2-3 highlight cikar, Liverpool, Barca, Chelsea maclarindan da istemedigin kadar. Ustune bir de iyi muzik ekledik mi hit rekoru kirar.
Yukaridakileri ciddiye almayin, Luce kupayi aldi, keyfim yerinde, kafam guzel. Sanki Besiktas kazanmis kadar (tamam o kadar degil) mutluyum.
Futbolun profesorune, baska dunyalarin entellektueline bir topik acilir mi bilmem ama ben burada onunde egilmek istiyorum bu guzel adamcagizin.
Sivok-Ernst-Fink-Tello-Holosko
YanıtlaSilBu 5 yabancıyı kesin oynatırız heralde gelecek sezon geriye ne kalıyor bir yabancı hakkı onu da sol bekten yana kullanırız sağ bek için yabancı işi yalan olur yani :)
Hacettepe'de oynayan Orhan Şam bence alınası bir adamdır, siz ne diyorsunuz Orhan için ?
hem sol beke hem sağ beke alınsın demiyoruz. türkiye'de en azından bir ismail var sol beke alabileceğin. bence sağ beke alabileceğin bir adam yok. ben olsam sağ beke yabancı alır sol beke ismail'i monte ederdim.
YanıtlaSilorhan şam hakkında uzun boylu fikirlerim yok.
ben mi fm'nin etkisindeyim acaba? abdurrahman dereli diye de bir adam var bu ligte. istanbulda ne yer ne içer, serdar kurtuluşun yapamadığını ne kadar yapar kestiremiyorum ama bu adam en azından bu sezon için son derece iyi işler çıkartıyor mevkisinde. gökhan gönülü alamayacağımıza göre benim aklıma yerli alternatif olarak bu arkadaş geliyor. hoş sivas satmamak için elinden geleni yapar ama yine de denenmeli. alınabilirse faydalı olur diye düşünüyorum.
YanıtlaSilabdurrahman adının yanında sivas yazdığı için kimse ismini zikretmiyor. yoksa hayrettin de var oradan. sezer badur var. ama oyuncuları kalsın onlara. fenere satsınlar..
YanıtlaSilSivas bize günahını satmaz be, kırk dereden su getirirler Sedat odununu istesek bile.
YanıtlaSilZaten Bilica ve Sezer'i Fb'ye vermişler söylentileri var.
Bazı kulüp başkanlarının yakınlıkları transferde önemli rol oynuyor, Gaziantep Başkanı İ.Kızıl'ın Y.D. ile iş ortaklığı var, M.Ceylan ve İ.Köybaşı transferlerinin şimdiden bitmiş olabileceğini düşünüyorum.
işte bu bakış açısının ne derece doğru olduğunu da kestiremiyorum. çünkü adamlar bulundukları kulüpte son derece başarılılar, hepsi için istanbul takımları bir üst level ama sivasspor olduğu için mi almıycaz bu adamlar? kabul ben de sivassporu günahım kadar sevmem ama abdurrahmanı alana bülent uygun da bizden tarzında bir kampanya yoksa bu tarz "sivasta olan sivasta kalsın" düşüncesi ne derece profesyonel oturup onu da tartışmak lazım.
YanıtlaSilTurkiye'de yetismis futbolcu istemiyorum. Altyapisini avrupa'da almis olsun camurdan olsun. Iste kisitli yetenegine ragmen Ekrem Dag.
YanıtlaSil@starks
YanıtlaSilaradigin adam benim. bakarsin o videodan sonra ibo'yu belki iyi fiyata bile satabiliriz katar'a falan :). videonun sonuna da sunu ekleriz. 'orta yapabilseydim zaten real'de oynardim!'.
neyse saka bi tarafa dun aksam luce kupayi kaldirirken herkesin aklindan su soru gecmistir heralde. acaba bizde 5 sene kalsaydi shaktar yerine biz olur muyduk orada??
Bakın bu video'dan adam izlemek dogru sonuclar vermez. Ama yine de iyi bir kalitesi oldugu anlasiliyor. Bence Ekrem Dağ bu kadar sağ bek olmak için çabalarken, kasmanın anlamı yok. Ekrem bu işi götürüyor gibi geliyor bana her ne kadar tribündeki adam farklı düşünse de. Adam her iki kanatta da iyi hatta. Sola koy oynuyor, sağa koy oynuyor. Esas yeri neresi o kadar kafam karışık.
YanıtlaSilEkrem'in iki maçından bundan daha güzel bir video çıkartabiliriz gerçekten de..
Sezer Badur Beşiktaşlı diye biliyorum bu arada..
video konusunda egemene katılıyorum. buyrun burdan yakın
YanıtlaSilhttp://www.youtube.com/watch?v=cIeoXT708FE
@ egemen
YanıtlaSilsezer badur un fenerli olması lazım, o tip haberler görmüştüm birkaç kez gazetelerde
sezer ilginç bi adam, yaratıcı maratıcı iki yönlü falan ama büyük camialarda iş yapacağına inanmıyorum, iyi bir yedek olabilir ama beşiktaş'a gelmesini istemem. sivas'tan abdurrahman gelsin ama kolay bırakmazlar arkadaşların da dediği gibi. ucuza kapatsak iyi olurdu. yine de sağ bek için orhan şam en iyi tercihimiz olacaktır.
YanıtlaSilgenelde transfer sezonları bizim beklediğimiz kadar hareketli geçmiyor son dönemlerde.
YanıtlaSilo gelsin, bu gitsin diye konuşuyoruz ama sanırım mali nedenler yöneticilerin elini kolunu bağlıyor.
çok fazla konusu geçmiyor ama uğur inceman gibi bir oyuncumuz da var. ben eğer oynatılmayacaksa, murat ceylan veya ismail transferlerinde takas oyuncusu olarak önemli olabileceğini düşünüyorum.
kendisi bugün, tüm anadolu takımlarında 11'de oynayacak ve takımın önemli parçalarından biri olabilecek değerde bir oyuncu. en azından marka değeri bize bunu anlatıyor.
ben takımda tutulup faydalanılması taraftarıyım ama bu seneki gibi son 20 dakika skoru tutmak için alınacaksa ve -veya- murat ceylan gibi bir alternatif te gelecekse takasta kullanılmalı.
uğur takasta kullanılmayıpta orta sahada ernst-uğur-kurtuluş-murat dörtlüsü de düşünülebilir. gayet yeterli ve alternatifli bir orta sahamuz olur ve de yabancı kontenjanı konusunda birazcıkta olsa rahatlarız.
YanıtlaSilmustafa denizli bizim kadar kafa yoruyor mudur acaba.
#rispekt diyerek buradan uzaklaşıyorum.
YanıtlaSil