.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
23 Ocak 2009 Cuma

Alayına Basın Açıklaması

Beşiktaş yönetimi bugün internet sitesinde tabiri caizse medyayı yalan etmiş. Bir kulüp aynı anda altı haberi yalanyalabilir mi ya da basın aynı anda bu kadar uydurma haber yapabilir mi yaşayarak öğrenmiş olduk. İşte o yalanlamalar: Basın Açıklaması 23.01.2009 13:17 Bugün bazı basın organlarındaki gerçeği yansıtmayan çeşitli haberlerle ilgili Kulübümüz’ün açıklamasıdır: 1-) Sabah Gazetesi’nde, “Nobre 3 Yıl Önce de İmza Parası Aldı mı?” başlığı ile yayımlanan haberde, 2006 yılındaki transferde Nobre için Kulübümüz’ün Uruguay takımına 3 milyon dolar bonservis ücreti ödediği, bu paranın içinde Brezilyalı oyuncumuzun imza parası alıp almadığı sorgulanmıştır. Kulübümüz, IMKB’ye 18.05.2006 tarihinde yaptığı duyuruda olduğu gibi, Nobre için kulübü Central Espanyol’a 3 milyon dolar ödemiştir ve ödeme banka aracılığı ile yapılmıştır. Nobre bu transferden 1.1 milyon dolar almıştır ve futbolcuya “imza parası” adı altında bir ödeme yapılmamıştır. 2-) BJK Cola Turka Bayan Basketbol Takımımız’ın ve Sırp Milli Takımı’nın oyuncusu Milica Daboviç’in FHM Dergisi’nde bu ay yayınlanan fotoğrafları, 1 yıl önce Sırbistan’da çekilmiş olup, bu döneme ait değildir. 3-) Sabah Gazetesi’nde, “Potada da FIBA’lık” başlığı ile yayınlanan haberde, BJK Cola Turka Bayan Basketbol Takımımız’ın oyuncusu Shay Doron’un parasını alamadığı gerekçesiyle sözleşmesini fesh ettiği ve bonservisini almak için FIBA’ya gideceği iddia edilmiştir. Doron’un ödemelerinin tamamı yapıldığı gibi oyuncu özel sebeplerini ileri sürerek ülkesine gitmiştir. Kulübümüz, haklı olduğu konu ile ilgili Türkiye Basketbol Federasyonu ve FIBA’ya gerekli müracaatları yapmıştır. 4-) Fanatik Gazetesi, “Fotoğrafları Gören Var mı?” başlığı ile yayınladığı haberde; futbolcumuz Yusuf Şimşek’in BJK TV’ye yaptığı açıklamalarda Beşiktaş formalı çocukluk fotoğraflarını göstereceğini hatırlatıp, çocukluk resimlerinin halen beklendiğini ifade etmiştir. Yusuf Şimşek’in Beşiktaş formasıyla çekilen çocukluk fotoğrafları, Kulübümüz’ün resmi yayın organı Beşiktaş Dergisi’nin Şubat sayısında yayınlanacaktır. Söz konusu fotoğraflar, Beşiktaş Dergisi tarafından yazılı ve görsel basına da servis edilecektir. 5-) Bazı internet sitelerinde ve Takvim gazetesinde, Erkan Zengin’in menajeri olduğunu iddia eden şahsın, 50 bin dolarlık ücretini alamadığı gerekçesiyle yaptığı mesnetsiz ve seviyesiz açıklamalar yayınlanmıştır. Kulübümüz, Erkan Zengin’in transferinde herhangi bir menajer ile çalışmamıştır ve herhangi bir menajerle yapılmış sözleşmemiz bulunmamaktadır. 6-) Divan Kurulu eski Başkanımız Şeref Nasır’ın futbolcumuz Delgado’nun transferi ile ilgili bazı internet sitelerinde yer alan konuşmaları, Nasır’ın dün Kulübümüz’ün konu ile ilgili yaptığı açıklamadan önce gerçekleştirdiği düşüncesindeyiz. Bilindiği gibi Kulübümüz dün bu konuda yaptığı açıklamayla Delgado transferinde mevcut sözleşmenin detaylarını kamuoyuna açıklamıştı. Kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız, BEŞİKTAŞ JK

Ara