Gedson ve Omar’ın eksikliğinde süper kupa 11’ine Emirhan ve Onana eklenir düşüncesi mevcut. Tabii Emirhan’ın maç eksiği malum ve Onana kendisi hususundaki acabaları hala gideremedi.
Daha sürpriz bir kadro olarak; Mert/Rashica-Paulista-Necip-Masuaku/Onana-Al Musrati-Muci/ Semih-Immobile-Rafa fena mı olur?
Paulista-Necip-Onana karşılar, diğerleri hücum aksiyonlarında rol alır mesela…
Başkan seviyesinde açıklama gelmiş; takıma “üçe yakın” takviye planı varmış. Gelecekler belli gibiymiş, gidecekler ve gelecekler aynı zaman dilimi içerisinde netleşecekmiş.
Beşiktaş üçe yakın takviyeyi hangi mevkilere planlıyor acaba?
Gidecek 3’e yakın futbolcu kimler? Montero, Amartey ve OX zaten denklemin dışında tutuluyor bildiğimiz kadarıyla. Transfer haberlerine ve genel tavra bakacak olursak; olası gönderilmesi planlanan isimler Aboubakar, Muleka ve Amir gibi görünüyor. Şimdilik ideal 11’den birinin gönderilmesi sürpriz olur tabii. Paulista hariç savunma hattı için bir kesimin böyle bir beklentisi var tabii.
Uzun maratonu hesaba katarsak; Aboubakar’ın istikrar sorunu var. Muleka zaten Semih ve Mustafa’nın gerisinde. Amir’in sakatlık dönüşü ne vereceği muamma (bkz. Talha). Ama kış ortası kapanan bir defansı açmaya çalışırken de Svensson’u Omar’ı değil Aboubakar’ı arar insan. Gerçi Omar’ın da duran top tehdidi var. Altını tekrar çizelim bir sezonda 7 gol atan stoper zor bulursun.
Beşiktaş teknik direktörü ligin ilk maçı için süper kupa 11’ini bozmamış. O maçtan farklı olarak kulübede Emirhan var ama yedek kulübesi hala çok zayıf. Beşiktaş bu kez alan kapatmaktan ziyade alan açmakla uğraşabilir. Doğal rakiplerinin zorlanarak kazandığı iç saha maçlarının ardından ilk hafta vereceği mesaj merak konusu.
Geniş kadro giderek şekilleniyor. Zamanında neden sözleşme uzatıldığı anlaşılamayan Montero ile de yollar ayrılmış. Amir de zaten Rize’ye gitti. Son durumda yabancı oyuncular 13+2 denkleminde.
Taraftar; bek, stoper veya kanat transferi beklerken ilk olarak orta saha oyuncusu geliyor. Ndour kadroya katılırsa ilk 11’i zorlayabilir mi acaba?
Ben hic umutlu degilim bu takimdan, Football manager ratingleri ile konusacak olursak,(eskiden 20 maximumdu, simdi degistimi bilmiyorum) bence takimin ortalamasi : first touch 11, passing 12, vision 11, flair 10 felan, en buyuk derdimiz bu ozelliklerin az olmasi bence
İnternet üzerinden yönetime akıl veren çok sayıda taraftar var. En az 5 transfer isteyen mi dersin hem de ilk 11’e? Beşiktaş’ı mı desteklemek istiyorlar yoksa Theseus’un gemisine dönmüş yeni bir takımı mı?
Transfer komitesine verilen akılların şablonu belli: Şef stoper, hücumu ve savunması iyi olup hem teknik hem de dinamik olacak bekler, sağ açığa oyun kurucu kanat, orta saha hem dinamik hem ayağı düzgün bir adam, mümkünse sol kanada da Semih’i kesecek pırpır bir başka kanat.
Bu verilen akılların ortak noktası GVB’nin takımını Şenol hoca veya Sergen hocanın takımı sanmaları gibi. Eski bildikleri diziliş ve şablonlara göre akıl veriyorlar. Belki GVB başka bir şey oynatacak?
Rosier, Adriano, Ghezzal, N’Koudou, Atiba hayal edip onları tarif ediyorlar gibi.
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Gedson ve Omar’ın eksikliğinde süper kupa 11’ine Emirhan ve Onana eklenir düşüncesi mevcut. Tabii Emirhan’ın maç eksiği malum ve Onana kendisi hususundaki acabaları hala gideremedi.
YanıtlaSilDaha sürpriz bir kadro olarak;
Mert/Rashica-Paulista-Necip-Masuaku/Onana-Al Musrati-Muci/ Semih-Immobile-Rafa fena mı olur?
Paulista-Necip-Onana karşılar, diğerleri hücum aksiyonlarında rol alır mesela…
Başkan seviyesinde açıklama gelmiş; takıma “üçe yakın” takviye planı varmış. Gelecekler belli gibiymiş, gidecekler ve gelecekler aynı zaman dilimi içerisinde netleşecekmiş.
YanıtlaSilBeşiktaş üçe yakın takviyeyi hangi mevkilere planlıyor acaba?
Gidecek 3’e yakın futbolcu kimler? Montero, Amartey ve OX zaten denklemin dışında tutuluyor bildiğimiz kadarıyla. Transfer haberlerine ve genel tavra bakacak olursak; olası gönderilmesi planlanan isimler Aboubakar, Muleka ve Amir gibi görünüyor. Şimdilik ideal 11’den birinin gönderilmesi sürpriz olur tabii. Paulista hariç savunma hattı için bir kesimin böyle bir beklentisi var tabii.
Uzun maratonu hesaba katarsak; Aboubakar’ın istikrar sorunu var. Muleka zaten Semih ve Mustafa’nın gerisinde. Amir’in sakatlık dönüşü ne vereceği muamma (bkz. Talha). Ama kış ortası kapanan bir defansı açmaya çalışırken de Svensson’u Omar’ı değil Aboubakar’ı arar insan. Gerçi Omar’ın da duran top tehdidi var. Altını tekrar çizelim bir sezonda 7 gol atan stoper zor bulursun.
Bakalım Samsun maçı 11’i nasıl olacak bu arada?
Beşiktaş teknik direktörü ligin ilk maçı için süper kupa 11’ini bozmamış. O maçtan farklı olarak kulübede Emirhan var ama yedek kulübesi hala çok zayıf. Beşiktaş bu kez alan kapatmaktan ziyade alan açmakla uğraşabilir. Doğal rakiplerinin zorlanarak kazandığı iç saha maçlarının ardından ilk hafta vereceği mesaj merak konusu.
YanıtlaSilGeniş kadro giderek şekilleniyor. Zamanında neden sözleşme uzatıldığı anlaşılamayan Montero ile de yollar ayrılmış. Amir de zaten Rize’ye gitti. Son durumda yabancı oyuncular 13+2 denkleminde.
YanıtlaSilTaraftar; bek, stoper veya kanat transferi beklerken ilk olarak orta saha oyuncusu geliyor. Ndour kadroya katılırsa ilk 11’i zorlayabilir mi acaba?
Ben hic umutlu degilim bu takimdan, Football manager ratingleri ile konusacak olursak,(eskiden 20 maximumdu, simdi degistimi bilmiyorum) bence takimin ortalamasi :
YanıtlaSilfirst touch 11, passing 12, vision 11, flair 10 felan, en buyuk derdimiz bu ozelliklerin az olmasi bence
İnternet üzerinden yönetime akıl veren çok sayıda taraftar var. En az 5 transfer isteyen mi dersin hem de ilk 11’e? Beşiktaş’ı mı desteklemek istiyorlar yoksa Theseus’un gemisine dönmüş yeni bir takımı mı?
YanıtlaSilTransfer komitesine verilen akılların şablonu belli: Şef stoper, hücumu ve savunması iyi olup hem teknik hem de dinamik olacak bekler, sağ açığa oyun kurucu kanat, orta saha hem dinamik hem ayağı düzgün bir adam, mümkünse sol kanada da Semih’i kesecek pırpır bir başka kanat.
Bu verilen akılların ortak noktası GVB’nin takımını Şenol hoca veya Sergen hocanın takımı sanmaları gibi. Eski bildikleri diziliş ve şablonlara göre akıl veriyorlar. Belki GVB başka bir şey oynatacak?
Rosier, Adriano, Ghezzal, N’Koudou, Atiba hayal edip onları tarif ediyorlar gibi.
Belki GVB baklava 4-4-2 yapacak?
Mert/Svensson-Paulista-Omar-Masuaku/Al Musrati-Ndour-Gedson-Rafa/Semih-Immobile
Böylece Rashica hariç kanatsız kadroya da çözüm bulunmuş olur. (Can’ı saymadım daha yedekten bile girmedi)