1 Haziran 2009 Pazartesi

Fotoğraf için Barış İzgördü'ye Teşekkür Ederiz.

18 yorum:

  1. Fotoğrafa bakıyorum, Cisse ile Holosko'yu (!) görüyorum! Forma garip geliyor önce, ulan ne güzel olmuş ama haaa falan diyorum!!! :) Aradan 15 saniye geçiyor, o zaman düşüyor jeton. Barış süpermiş yani senin fotoşop yeteneğin... Takdir ettim!

    YanıtlaSil
  2. forma çok kallavi olmuş. yönetime önermek lazım...

    YanıtlaSil
  3. Dünkü kutlamalarda galiba Mustafa Sandal dedi: "bu sene hem şampiyonluk, hem türkiye kupasını aldık, seneye şampiyonlar ligini de alacağız!" stadda uğultu oldu, oha çüş, yuh falan diye :) o hesap.

    (artık anonim isim yazamıyoruz ama "what makes you think i'm not a super hero" nickini kullandığımı da belirteyim ;))

    YanıtlaSil
  4. .cisse ile henry de gerçekten birbirlerine benzeyen ünlüler kategorisinden..

    en güzeli Beşiktaş forması içinde henry yi messi yi görmek değilde,göğüsde Beko reklamını görmek oldu.

    YanıtlaSil
  5. Ne ilginctir ki benim de ilk dikkatimi ceken beko oldu. Harika bir tasarım en yakın zamanda Hakan Bey'e ulastırmak gerek bu tasarımı.

    YanıtlaSil
  6. Hakan Bey'e bence en önce şu t-shirtlerin, bayrakların, formaların on dakikada tükenmesini eleştirir şekilde ulaşmak lazım... Ortalıktaki bütün bayraklar korsan... Kartal Yuvası'na giren adam o sırada alacağı şeyi bulamazsa kaç kere daha içeri girecek ki zaten? Bir aydır bayrak yok, olanlar da dandik ve küçük. Bir aydır aradığım hiç bir t-shirt yok. Şampiyonluk t-shirt'ü, kupa t-shirt'ü yok. Oysa bunlar en karlı ürünler... Formadan elde edilen gelir kuş kadar...

    YanıtlaSil
  7. Bayrak eleştirisine katılıyorum. Ben kızarkadaşıma beyaz şampiyonluk tshirt'ünü denizli maçının hemen akabinde köyiçi'ndeki store'dan, kendime de siyahını Pazar günü öğlen Cevahir'den aldım (metrocity'de beden kalmamıştı, 1 saat sonra gelecek dendi) çok da kızmamak lazım. Aşırı kalabalık olmasına ve millet üçer beşer almasına rağmen gayet rahat alabildim. Burada en büyük problem stad çevresindeki korsan satıcılar, maalesef onun da önüne geçmek Türk zabıta sisteminde imkansıza yakın.

    Bir başka eleştiri konusu bence Birol Can mevzusunda olmalı. Forza'da döşemiş Birol Can, tüm kutlamalarda benim marşımı (anlayamaz kimse bu aşkı) çaldınız, ama bir davet bile etmediniz, diye.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. bu arada farkettim ki "iason" nickini boşuna kullanıyormuşum. nick de değişebiliyormuş. :)

    YanıtlaSil
  10. .vede piyasadaki bayraklardaki siyahın tonu bi ilginç,alakası yok bizm beyazforma-siyah şort kombinasyonundaki şortun muhteşem siyahıhla..

    ayrıca kutlamalara değinmek gerekirse,yeniden mustafa sandal görceğimize şampiyon olmamayı isterim..

    bi baksınlar,araştırsınlar lütfen,
    çok isterdim her konserinde Pascal Nouma'ya ithaf ettikleri Hepimiz Zenciyiz şarkılarını çalan Dinar Bandosunu o yeşil çimlerde görmek şampiyonluk kutlamalarında..ayrıca stüdyoda kaydedilen her marşınmı sözleri berbat olur..

    birazda kaliteye önem verilmesi geekiyo kutlamalarda,beşiktaş ürünlerinde Beşiktaşın adının geçtiği her yerde

    YanıtlaSil
  11. Fotografı gordügümde zihnimde ulan acaba Henry-Messi'yi alma ihtimalimiz mi yüksek,yoksa Sampiyonlar Ligi Kupası'nı sorusu tezahür etti.Yanıt vermekte zorlanıyorum.Su da bir gercek ki Henry-Messi bizde olsa biz de alırız,ne var yani diyorum..Yok lan,Xavi-Iniesta da olsun.Hayali bile güzel.35 yasında gelseler bile güzel.Forma tasarımı da sık olmus ayrıca.

    YanıtlaSil
  12. Messi - Henry bir kenara da Betis kume dustu Betis oyuncuları "Mark Gonzalez" ve "David Odonkor'u " en kotu Mehmet Topuz icin istenen bonservis ucretleri ile alabiliriz.

    Bu ikiliden birini alıp kanadımıza yerleştirmemiz lazım. Ne Tello ne de herhangi bir kanat oyuncumuz adam geçip son çizgiye inen kanat oyuncuları degil. Uzun yıllardır cakma kanat oyuncuları yarattık boyle bir imkan varken cizgi de gelip gidecek kanatlar da etkili olabileecek bir oyuncu almamız lazım.

    YanıtlaSil
  13. betis dediniz de, mehmet aurelio'yu beşiktaş'a gs'ye satar şimdi kolpa basın...

    YanıtlaSil
  14. şahsi kanaatim yeni ameliyat olan Aurelio'yu anca Turkiye'ye pazarlayabilir Bayram Tutumlu. Uygun bir fiyata Cisse'nin yerine alınırsa acıkcası hayır demem.

    YanıtlaSil
  15. dünden beri cisse-henry benzerliği benim de çok dikkatimi çekti, ayrıca formalar da cidden çok şık.

    YanıtlaSil
  16. @ismail arslan aurelio-ricardinho olayını unutmamak lazım ;)

    YanıtlaSil
  17. @johnwayne

    bu taraftar kimleri bagrına basmadı ki aynı mantıkla gidersek Ali Tandogan zamanında Ibrahim Uzulmez'in elmacık kemigini kırmıstı.

    YanıtlaSil
  18. mümkünse bu konuya "transfer sezonu" başlığını ekleyelim. En üste de sabitleyelim. Transferleri bu başlık altında konuşuruz.

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.