Fotoğrafa bakıyorum, Cisse ile Holosko'yu (!) görüyorum! Forma garip geliyor önce, ulan ne güzel olmuş ama haaa falan diyorum!!! :) Aradan 15 saniye geçiyor, o zaman düşüyor jeton. Barış süpermiş yani senin fotoşop yeteneğin... Takdir ettim!
Dünkü kutlamalarda galiba Mustafa Sandal dedi: "bu sene hem şampiyonluk, hem türkiye kupasını aldık, seneye şampiyonlar ligini de alacağız!" stadda uğultu oldu, oha çüş, yuh falan diye :) o hesap.
(artık anonim isim yazamıyoruz ama "what makes you think i'm not a super hero" nickini kullandığımı da belirteyim ;))
Hakan Bey'e bence en önce şu t-shirtlerin, bayrakların, formaların on dakikada tükenmesini eleştirir şekilde ulaşmak lazım... Ortalıktaki bütün bayraklar korsan... Kartal Yuvası'na giren adam o sırada alacağı şeyi bulamazsa kaç kere daha içeri girecek ki zaten? Bir aydır bayrak yok, olanlar da dandik ve küçük. Bir aydır aradığım hiç bir t-shirt yok. Şampiyonluk t-shirt'ü, kupa t-shirt'ü yok. Oysa bunlar en karlı ürünler... Formadan elde edilen gelir kuş kadar...
Bayrak eleştirisine katılıyorum. Ben kızarkadaşıma beyaz şampiyonluk tshirt'ünü denizli maçının hemen akabinde köyiçi'ndeki store'dan, kendime de siyahını Pazar günü öğlen Cevahir'den aldım (metrocity'de beden kalmamıştı, 1 saat sonra gelecek dendi) çok da kızmamak lazım. Aşırı kalabalık olmasına ve millet üçer beşer almasına rağmen gayet rahat alabildim. Burada en büyük problem stad çevresindeki korsan satıcılar, maalesef onun da önüne geçmek Türk zabıta sisteminde imkansıza yakın.
Bir başka eleştiri konusu bence Birol Can mevzusunda olmalı. Forza'da döşemiş Birol Can, tüm kutlamalarda benim marşımı (anlayamaz kimse bu aşkı) çaldınız, ama bir davet bile etmediniz, diye.
.vede piyasadaki bayraklardaki siyahın tonu bi ilginç,alakası yok bizm beyazforma-siyah şort kombinasyonundaki şortun muhteşem siyahıhla..
ayrıca kutlamalara değinmek gerekirse,yeniden mustafa sandal görceğimize şampiyon olmamayı isterim..
bi baksınlar,araştırsınlar lütfen, çok isterdim her konserinde Pascal Nouma'ya ithaf ettikleri Hepimiz Zenciyiz şarkılarını çalan Dinar Bandosunu o yeşil çimlerde görmek şampiyonluk kutlamalarında..ayrıca stüdyoda kaydedilen her marşınmı sözleri berbat olur..
birazda kaliteye önem verilmesi geekiyo kutlamalarda,beşiktaş ürünlerinde Beşiktaşın adının geçtiği her yerde
Fotografı gordügümde zihnimde ulan acaba Henry-Messi'yi alma ihtimalimiz mi yüksek,yoksa Sampiyonlar Ligi Kupası'nı sorusu tezahür etti.Yanıt vermekte zorlanıyorum.Su da bir gercek ki Henry-Messi bizde olsa biz de alırız,ne var yani diyorum..Yok lan,Xavi-Iniesta da olsun.Hayali bile güzel.35 yasında gelseler bile güzel.Forma tasarımı da sık olmus ayrıca.
Messi - Henry bir kenara da Betis kume dustu Betis oyuncuları "Mark Gonzalez" ve "David Odonkor'u " en kotu Mehmet Topuz icin istenen bonservis ucretleri ile alabiliriz.
Bu ikiliden birini alıp kanadımıza yerleştirmemiz lazım. Ne Tello ne de herhangi bir kanat oyuncumuz adam geçip son çizgiye inen kanat oyuncuları degil. Uzun yıllardır cakma kanat oyuncuları yarattık boyle bir imkan varken cizgi de gelip gidecek kanatlar da etkili olabileecek bir oyuncu almamız lazım.
şahsi kanaatim yeni ameliyat olan Aurelio'yu anca Turkiye'ye pazarlayabilir Bayram Tutumlu. Uygun bir fiyata Cisse'nin yerine alınırsa acıkcası hayır demem.
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Fotoğrafa bakıyorum, Cisse ile Holosko'yu (!) görüyorum! Forma garip geliyor önce, ulan ne güzel olmuş ama haaa falan diyorum!!! :) Aradan 15 saniye geçiyor, o zaman düşüyor jeton. Barış süpermiş yani senin fotoşop yeteneğin... Takdir ettim!
YanıtlaSilforma çok kallavi olmuş. yönetime önermek lazım...
YanıtlaSilDünkü kutlamalarda galiba Mustafa Sandal dedi: "bu sene hem şampiyonluk, hem türkiye kupasını aldık, seneye şampiyonlar ligini de alacağız!" stadda uğultu oldu, oha çüş, yuh falan diye :) o hesap.
YanıtlaSil(artık anonim isim yazamıyoruz ama "what makes you think i'm not a super hero" nickini kullandığımı da belirteyim ;))
.cisse ile henry de gerçekten birbirlerine benzeyen ünlüler kategorisinden..
YanıtlaSilen güzeli Beşiktaş forması içinde henry yi messi yi görmek değilde,göğüsde Beko reklamını görmek oldu.
Ne ilginctir ki benim de ilk dikkatimi ceken beko oldu. Harika bir tasarım en yakın zamanda Hakan Bey'e ulastırmak gerek bu tasarımı.
YanıtlaSilHakan Bey'e bence en önce şu t-shirtlerin, bayrakların, formaların on dakikada tükenmesini eleştirir şekilde ulaşmak lazım... Ortalıktaki bütün bayraklar korsan... Kartal Yuvası'na giren adam o sırada alacağı şeyi bulamazsa kaç kere daha içeri girecek ki zaten? Bir aydır bayrak yok, olanlar da dandik ve küçük. Bir aydır aradığım hiç bir t-shirt yok. Şampiyonluk t-shirt'ü, kupa t-shirt'ü yok. Oysa bunlar en karlı ürünler... Formadan elde edilen gelir kuş kadar...
YanıtlaSilBayrak eleştirisine katılıyorum. Ben kızarkadaşıma beyaz şampiyonluk tshirt'ünü denizli maçının hemen akabinde köyiçi'ndeki store'dan, kendime de siyahını Pazar günü öğlen Cevahir'den aldım (metrocity'de beden kalmamıştı, 1 saat sonra gelecek dendi) çok da kızmamak lazım. Aşırı kalabalık olmasına ve millet üçer beşer almasına rağmen gayet rahat alabildim. Burada en büyük problem stad çevresindeki korsan satıcılar, maalesef onun da önüne geçmek Türk zabıta sisteminde imkansıza yakın.
YanıtlaSilBir başka eleştiri konusu bence Birol Can mevzusunda olmalı. Forza'da döşemiş Birol Can, tüm kutlamalarda benim marşımı (anlayamaz kimse bu aşkı) çaldınız, ama bir davet bile etmediniz, diye.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilbu arada farkettim ki "iason" nickini boşuna kullanıyormuşum. nick de değişebiliyormuş. :)
YanıtlaSil.vede piyasadaki bayraklardaki siyahın tonu bi ilginç,alakası yok bizm beyazforma-siyah şort kombinasyonundaki şortun muhteşem siyahıhla..
YanıtlaSilayrıca kutlamalara değinmek gerekirse,yeniden mustafa sandal görceğimize şampiyon olmamayı isterim..
bi baksınlar,araştırsınlar lütfen,
çok isterdim her konserinde Pascal Nouma'ya ithaf ettikleri Hepimiz Zenciyiz şarkılarını çalan Dinar Bandosunu o yeşil çimlerde görmek şampiyonluk kutlamalarında..ayrıca stüdyoda kaydedilen her marşınmı sözleri berbat olur..
birazda kaliteye önem verilmesi geekiyo kutlamalarda,beşiktaş ürünlerinde Beşiktaşın adının geçtiği her yerde
Fotografı gordügümde zihnimde ulan acaba Henry-Messi'yi alma ihtimalimiz mi yüksek,yoksa Sampiyonlar Ligi Kupası'nı sorusu tezahür etti.Yanıt vermekte zorlanıyorum.Su da bir gercek ki Henry-Messi bizde olsa biz de alırız,ne var yani diyorum..Yok lan,Xavi-Iniesta da olsun.Hayali bile güzel.35 yasında gelseler bile güzel.Forma tasarımı da sık olmus ayrıca.
YanıtlaSilMessi - Henry bir kenara da Betis kume dustu Betis oyuncuları "Mark Gonzalez" ve "David Odonkor'u " en kotu Mehmet Topuz icin istenen bonservis ucretleri ile alabiliriz.
YanıtlaSilBu ikiliden birini alıp kanadımıza yerleştirmemiz lazım. Ne Tello ne de herhangi bir kanat oyuncumuz adam geçip son çizgiye inen kanat oyuncuları degil. Uzun yıllardır cakma kanat oyuncuları yarattık boyle bir imkan varken cizgi de gelip gidecek kanatlar da etkili olabileecek bir oyuncu almamız lazım.
betis dediniz de, mehmet aurelio'yu beşiktaş'a gs'ye satar şimdi kolpa basın...
YanıtlaSilşahsi kanaatim yeni ameliyat olan Aurelio'yu anca Turkiye'ye pazarlayabilir Bayram Tutumlu. Uygun bir fiyata Cisse'nin yerine alınırsa acıkcası hayır demem.
YanıtlaSildünden beri cisse-henry benzerliği benim de çok dikkatimi çekti, ayrıca formalar da cidden çok şık.
YanıtlaSil@ismail arslan aurelio-ricardinho olayını unutmamak lazım ;)
YanıtlaSil@johnwayne
YanıtlaSilbu taraftar kimleri bagrına basmadı ki aynı mantıkla gidersek Ali Tandogan zamanında Ibrahim Uzulmez'in elmacık kemigini kırmıstı.
mümkünse bu konuya "transfer sezonu" başlığını ekleyelim. En üste de sabitleyelim. Transferleri bu başlık altında konuşuruz.
YanıtlaSil