26 Mayıs 2009 Salı

Şampiyonluk Maçında Yusuf, Tello ve Delgado Yok

Mustafa Denizli'nin açıklamalarına göre Tello ve Delgado'nun Denizli deplasmanında oynamaları düşük bir ihtimal. Tello, perşembe gününe kadar idman yapmayacak. Zaten son idman perşembe değil mi? Yusuf ta cezalı. Neticede birbirinin alternatifi olan bu oyuncular yokken başka bir çözüm bulmak gerekecek. Burada Denizli'nin yapabileceği bazı varyasyonlar var. En akla yatan iki alternatif, Nobre'yi tek forvet başlatıp Bobo'yu sol kenara göndermesi ya da Bobo'yu klasik yerinde oynatıp sol önde Serdar Özkan'ı denemesi olabilir. Maçın gidişatına göre Serdar çıkar, Nobre girer. Tüm bu ihtimallerde orta göbekte oynayacak oyuncu da Uğur İnceman olur. Denizli'nin rotasyonu bize bunu anlatıyor. Neticede hiç bir maç oynamadan kazanılmaz klişesinin yanında, 83. dakikada kullanılacak bir kornerin bizim ruhumuzun derinliklerinde ne gibi yaralar açacağı açıktır. O yüzden işi sıkı tutmak lazım. Mustafa Denizli'nin bir çok klasik lafı vardır. Bunlardan biri de, "futbolcu oynamamaktan şikayet etmemeli, bazen tüm sezon 5 dakika görev yapmış bir oyuncu bile yılın en hatırlanan olayına imza atabilir" der. Ben oyuncu olsam, bu fırsatı iyi değerlendirmek isterim. Bobo da bu tarz işleri kovalayan bir futbolcu tipi. Böyle bir gol gelecekse Bobo bunu atmak isteyecektir...

34 yorum:

  1. yusuf sarı kart cezalısı

    YanıtlaSil
  2. sivok ta aynı şekilde değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Sivok cezali degil, ama yusuf cezali...

    YanıtlaSil
  4. aydın karabulut un durumu nedir acaba. ekrem i hücum bölgesinde görmektense aydın ı tercih ederim.

    YanıtlaSil
  5. what makes you think i'm not a superhero26 Mayıs 2009 15:57

    Ben de Serdar Özkan'ı görmektense, malzemeci Süreyya'yı tercih ederim :P

    Bu bağlamda takımı yönetecek tek bir adam bile kalmıyor. Gelgelelim, GS, Beşiktaş maçında Nonda'yı kullandı o bölgede. Fena da oynamadı hani diyeceğim ama ardında Ayhan, sağında solunda Arda-Kewell, önünde Baros vardı.

    Nobre, kötü bir tercih olur mu?

    YanıtlaSil
  6. ----------Kaleci---------

    Ekrem---Sivok---Tor------Uzulmez

    ----==-Cisse-----Ernst--------

    --Holosko--------------S. Ozkan

    ---------Nobre-----Bobo------


    Bu takim gerekli skoru alir. Tek sorun, isler bir sekilde planlandigi gibi gitmezse oyuna sonradan girip macin kaderini degistirecek tipte bir adam kulubede kalmiyor bu 11 ile baslanirsa.

    YanıtlaSil
  7. 11de de maçın skorunu değiştirecek adamımız yok bu hafta zaten

    YanıtlaSil
  8. delgado ve zapatocny seneye gidiyormuş zaten. isabet olur. özellikle delgadoonun gitmesi.

    YanıtlaSil
  9. ayrıca nobre bobo birarada pek olmaz. tek santrafor başlamak iyi. nasıl olsa bir gol gelir. hem yenmemiz de gerekmeyebilir. gs o kadar da düşmedi ya . herifler berebere kalamazsa bursa gidiyor. sivas -gs berabere biter. burası da bir tane atarız yeter. sivas yense bile 3 fark atması lazım

    YanıtlaSil
  10. bence nobre nin ilk 11 başlaması lazım.kupadaki fb macından beri 2.5 hafta geçmiş olacak, o zaman az da olsa oynadığına göre pek bir sakatlık sorunu kalmaz.nobre olursa en baştan işi sıkı tutmuş oluruz gibi geliyor bana,yoksa sonradan oyuna alsak bile sıkıntı,stres yüzünden sorun olabilir.serdar özkan sonradan da olsa oyuna girecek gibi başka şansımız yok ne yazık ki.belki de uğur u oynatmayıp ortada sivok-cisse-ernst i de oynatabilir.defansta zapo da oynayabileceği için sivok hariç bile 5 kişi var.
    bu üçlüden en az biri olsaydı da rahat olabilirdi ama yine de rahatlaış bir denizli ye karşı eksikleri bahane edebilecek bir durumda değiliz.nasıl olursa olsun kazanacağız artık

    YanıtlaSil
  11. delgadonun eksikliğini eksiklik diye kabul etmiyorum.. 4-3-3 ile çıksak ortada uğur ernst cisse. santrafor nobre/bobo kanatta holosko da diğeri kim olabilir. s.özkan mı aman kalsın..

    YanıtlaSil
  12. spirit sen bir salaksın

    YanıtlaSil
  13. İçimden bir his erkan zengin diyor ama..
    Hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  14. Aslında iyi bir şans oldu bu eksikler. Belki de yıllardır ilk kez "10 numara" sı olmayan bir Beşiktaş izleyeceğiz, bu bakımdan ilginç bir deneyim olacak. Ha "Bula bula şampiyonluk maçına mı denk geldi lan bu?" derseniz, eh haklısınız. Muhtemelen Bobo ve Nobre çift santrafor olacak, solda da Serdar Özkan'ı izleyeceğiz. Gönül ister ki solda Aydın oynasın ama Mustafa Denizli yüzünden hiç ihtimal vermiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Forvetlerimizden birini kulübede başlatmalıyız. Bu isim de Nobre olmalı. Delgado-Yusuf-Tello üçlüsünün yerine Cisse-Ernst önünde Uğur; sol kenarda da Serdar Özkan ile oyunun ilk saatinde gol yemedikçe bir şekilde gol buluruz gibi. Ya da Holosko, hatta Bobo bile kenarda başlayabilir, ama önce tedbir. Büyük olasıklıkla beraberlik bile bizi şampiyon yapacakken tedbir iyidir.

    YanıtlaSil
  16. Maç postasını açsanız artık.

    Noat bile son haftalarda şampiyonluk gazini aldi butun herkes gibi.. Ulan yoksa, yoksa... geliyo di mi şampiyonluk?

    YanıtlaSil
  17. Serdar Ozkan ın sahada oldugu her dakika bizim için korku dolu anlar yasatabilir. Olmayacak yerde bir top kaybı veya pas hatası herşeyi dondurebilir.

    Takımın hedef maclarda ki heyecanı cok açıkca belli . Sivok bile son macta Gokhan'a kendi yarı sahamızdan çarpttırdığı toplar bile stresin işareti. Denizli maçına da aynı stres ile cıkılacaktır.

    Açıkcası gs macı gibi Ekrem solda Holosko sagda onde bobo olur Tello'nun ise oynayıp oynayamayacagı konusunda da daha net bir bilgiye sahip değil kimse buyuk bir ihtimal persembe gunu belli olur.

    YanıtlaSil
  18. rüştü

    toraman zan sivok üzülmez


    ernst cisse


    holosko uğur ekrem

    bobo



    şeklinde olup,serdar özkana gerek kalmaması gereken maç..
    ayrıca holoskonun atacağı bir golün orospu çocuğu sabriye,diğer herhangi birinin ayağından gelecek golün yusuf'a sarı kart veren çobana girmesi dileğiyle..

    fakat şöyle bir durum varki,ekreminde holoskonunda yaratıcılık özellikleri pek mevcut değil,oynarsa uğurdan yada özellikler serdar özkandanda bunu beklemek saçma olur..

    savaşan dirençli,fakar yaratıcılık yönünden zayıf bi orta sahayla mücadele edebiliriz..korkum yok değil

    YanıtlaSil
  19. ernst-cisse önünde sağda erkan solda s. özkan, ileride de holosko-bobo ikilisiyle çıkılabilir. nobre de aksayan adama alternatif olur 2. yarı.

    YanıtlaSil
  20. Bu macta "Ugur atti sampiyonluk geldi" cumlesini duyup komunal bir got olus yasamak istiyorum, oh evet istiyorum.

    YanıtlaSil
  21. rüştü
    ekrem toraman sivok üzülmez
    cisse
    ernst uğur
    holosko bobo
    nobre

    serdar özkan'sız.

    YanıtlaSil
  22. serdar özkan oynamasın başka şey istemem. isterse hakan arıkan'ı koysun orta sahaya ama serdar özkan olmaz..

    YanıtlaSil
  23. İyi ki son maçımız denizlispor'a denk gelmiş yalnız.Defansları berbat ötesi tandemde oynayan iki oyuncu da seneye takımdan gönderileceğini biliyor.Defans yapmamız ve temkinli oynamamız görüşüne katılmıyorum.Denizlispor'a kontrollü oynamak,atak oynamaktan daha riskli çünkü duran topları iyi kullanıyorlar ve son dakikalarda strese girebiliriz ve de dediğim gibi defansları en zayıf karınları.Çağlar ve carlos da son maçta sakatlıkları nedeniyle oynamadı.Bizim maça yetişir mi bilmem.Holosko,Bobo ve nobre'nin aynı anda başlaması lazım.Zaten geriye kalan tüm oyuncuların asker nitelikli olması nedeniyle 3 forveti rahat kaldırırız diye düşünüyorum.Rahat bir galibiyet alacağımızı düşünüyorum.
    Bu arada maç günü beşiktaş'ta organizasyon var mı ?

    YanıtlaSil
  24. Bir forvetin -Nobre ya da Bobo- koz olarak kulübe de olması, Tello'nun yerine de İnceman'ın oynaması en mantıklı çözüm bence. İnceman'ın orjini de forvet arkası değil miydi zaten? O görevi kaldırabilir gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  25. Uğur İnceman'ın Manisa zamanlarını bilmiyorum, izlemedim yeteri kadar ama bizdeki haliyle forvet arkası oynayamaz. Serdar Özkan bu maçta illa oynayacaktır gibi geliyor. Adam kalmadı takımda. 60'dan sonra girip o anlardaki strese stres katmasındansa ilk 11 başlayıp 45'te çıkmasını tercih ederim. Beklediğim kadro

    -------------Rüştü------------
    Toraman Gökhan Sivok Üzülmez

    ------Cisse--------Uğur------

    Holosko------Ernst---------Ekrem

    -------------Bobo-------------

    Olması gereken ise bence

    Rüştü
    Ekrem-Toraman-Sivok-Üzülmez
    Cisse-Uğur
    Holosko-Ernst-S.Özkan
    Bobo

    Gökhan Zan, Erkan Zengin ve Nobre'de sonradan girsinler.

    YanıtlaSil
  26. Uğur'a güvenim sonsuz. Ne kadar hırslı oynadığını görüyoruz, mücadeleci, sert, görevini iyi yapan bir oyuncumuz. Serdar Özkan ise malum, öyle her maç yedek bile beklemesin bence, boş yere 18 kişilk kadro doluyor. Bana kalırsa ikinci yarı oyuna girmesi gereken Erkan Zengin ve Uğur İnceman'dır.
    Nobre-Bobo başlamalı, Holosko-Ekrem kanatlarda, Ernst-Cisse ortada,Zan-Sivok stoperde, Deli ve Toroman da beklerde görev almalıdır. İkinci yarıda maçın gidişatına göre önce Uğur sonra da Erkan girebilir. Erkan'a ısınamadık biliyorum ama yine de şampiyonluk maçında çekeceği bir şut bile önemli bana göre...

    YanıtlaSil
  27. çok korkuyorum

    dakika 75
    gs 0 - sivas 3
    ds 0 - 0 bjk

    rüyalarıma giriyor,yatıyor kalkıyor bu durumu düşünüyorum.yok olmaz canım deyip kendimi kandırıyorum.
    denizli ortaçağ espirisi yapıyor.bobo çıkıp demeç veriyor.
    daha şampiyon olmadık beyler.'şampi' yiz daha.Allah utandırmaz inş.gelsin artık şu cumartesi...

    YanıtlaSil
  28. amma abarttınız beyler, bu takım yenilse bile sike sike şampiyon kimse merak etmesin.

    sivas gs yi yenecek ha. güldürmeyin ya.

    YanıtlaSil
  29. Forumlara bakıyorum, buradaki havaya bakıyorum, sokaktaki adama bakıyorum sanki lig bitmiş havası var. Sivas bu sene GS'nin canına okumuştur, pekala yenebilir cinconu. Kupada GS son dakikada hakem hediyesiyle beraberliği zor kurtarmıştır istanbul'da Sivas'a karşı, kötü futbol oynuyor Sivas ama GS'yi bizden daha iyi bozarlar eminim buna. Neyse, biz Denizlispor'u, konsantre olup kendimizi fazla kasmazsak her türlü yeneriz ama işte insan bir türlü rahat edemiyor zaten az olan yetenekli ayaklar da kadroda olmayınca. Theo sen rahatsın ama ben cumartesi'yi nasıl geçireceğim bilmiyorum, maçı bile izlemeyebilirim...

    YanıtlaSil
  30. Delgado diyordun Jessie, bobo kotu diyordun ne oldu Jessie?

    YanıtlaSil
  31. delgado şubesi ben değilim açıkçası.

    şimdi bir gözden geçirelim. bobo 3,5 senedir beşiktaş'ta. 3 senedir şampiyon mu oluyoruz? hayır. yani beşiktaş şampiyon olunca bobo iyi de, şampiyon olamayınca neden gökhan zan kötü oluyor?

    önce bunu bir ortaya koyalım.

    2.

    hani istatistik manyağıyız ya.

    bobo 3,5 senede ligde ortalama 10 gol atıyor. 11 gol barajını geçtiği sene yok. bu sene de 11 golü var ligde.

    haaa diyeceksiniz ki en çok gol atan yabancı oyuncumuz. arkadaşım en çok gol atan futbolcu olmuş ta yılda 20'leri mi bulmuş? bulmamış. 10 gol atmış en çok gol atan olmuş. e nobre de maç başına gol ortalamasında aynı sularda.

    demek ki istatistiğin neresinden bakarsanız orasını görürsünüz.

    futboldan anlamayanlar, gördüğünü okuyamayanlar istatistiğe sarılır. ben bobo'nun fayda ve zararını görmek için attığı gol istatistiğine bakmaya gerek duymam. zaten adam 90 dakika oynuyor önümde.

    aynı mantıkla jardel'in dünyanın en önemli golcüsü olması gerekirdi. ah şu kafalar futbolda söz sahibi olmaya devam ettikçe her sene tokatlanıp döneceğiz ona yanıyorum.

    saygılar efendim.

    YanıtlaSil
  32. eli ayağı dolaşmayacak oyuncu Uğur olabilir gibi bu seçenekler arasında.

    bende stresliyim , ctesi gelsin saat 22:00 olsun. insanlar şimdiden değil, o zaman tebrik etsinler..

    YanıtlaSil
  33. alın size maçın 11i

    rüştü
    toraman, zan, sivok, delinho
    cisse, ernst
    ekrem(sağ açık) uğur holosko
    bobo.

    YanıtlaSil
  34. kamptan aldığım haberler göre ilk 11 şöyle;
    rüştü
    toraman gökhan sivok üzülmez
    cisse
    ernst tello
    holosko ekrem
    bobo

    ismail er haberi gibi, ama böyleymiş..
    evet tello:)

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.