24 Mayıs 2009 Pazar
Şampiyonluğa 1 Kala
Baştan söyleyeyim, başlıktaki 1 sayısı 1 maçı değil, 1 golü anlatır. Sezon başından beri Beşiktaş maçlarını takip eden herkes bilir ki, Beşiktaş maçları ilk gole kadardır. İlk golü rakip atarsa Beşiktaş'ın maçı çevirmek için isteği, mücadelesi ve bunun sahadaki karşılığı mevcuttur. İlk golü Beşiktaş atarsa -büyük de konuşmamak lazım futbolda aslında ama - o maç büyük oranda orada biter.
Bu bağlamda atılacak 1 gol, şampiyonluğun golüdür. 1-0 öne geçmiş bu takım, o atmosferde maçın dönmesine izin vermez. Allem eder, kallem eder öne geçtiği maçı vermez. İşte bugün 3. dakikada, 56. dakikada veya 90. dakikada gelecek gol, şampiyonluğun golü olacaktır.
Her şey 1 gol atana kadar. O gol geldiğinde karlı dağları ardımızda bırakmış olacağız...
3 yorum:
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Burası onun yeri değil.
Burası Ekşi Beşiktaş.
Bir Galatasaraylı olarak dileğim de - hangi dakika olursa olsun - maç Beşiktaş'ın atacağı şık bir golle bitsindir.
YanıtlaSilinşallah kanser olmadan bu maçı ve bu sezonu atlatırız..
YanıtlaSilGol Ibrahim'den gelse ne güzel olur.
YanıtlaSil(Yazar burada açık kapı bırakmış, hem Toraman'dan hem Üzülmez'den beklentisi oldugunu dile getirmiştir)