25 Mayıs 2009 Pazartesi
Sabri'nin Darbesi / Yardım
Arkadaşlar, elinde Sabri'nin Holosko'ya yaptığı hareketin fotoğrafı veya görüntüsü olan varsa bize mail atmak suretiyle gönderebilir mi? Kendi kaynaklarımızla ulaşmaya çalıştık başarılı olamadık. Aranızdan biri Forzabesiktas forumunda veya girdiği başka bir forumda konuyla ilgili bir post atıp bize yardımcı olabilirse seviniriz. Çarşamba günü Ntvspor'da yayınlanan Yenilsen De Yensen De programında tüm medyanın, köşe yazarlarının görmediği veya görmezden geldiği o pozisyonu yorumlamak istiyoruz.
Stadyumda 30.000 kişinin gördüğü bir fiili, hiç bir köşe yazarının, hiç bir hakem yorumcusunun yazı ve yorumlarına konu etmemesi skandaldır. Köşe yazarlığı için maça gelmeye bile tenezzül edilmediğini ortaya koyar. Televizyondan hakem yorumu yapmanın ve kamuoyu yaratmanın ne gibi sakıncaları olduğunu gösterir.
Bu kelamları edebilmemiz için tek ihtiyacımız olan şey Sabri'nin hareketi... O anı yakalayan bir arkadaş varsa çok ciddi bir medya eleştirisi yapabileceğiz.
Soracağız ey Erman Toroğlu... O pozisyonu görmeden hakemi nasıl sağlıklı değerlendirebilirsiniz?
Soracağız, bir pozisyonu yarısından itibaren televizyona yansıtmak hangi düşüncenin ürünüdür...
Çarşamba gününe kadar herkes imkanlarını seferber ederse seviniriz...
11 yorum:
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Burası onun yeri değil.
Burası Ekşi Beşiktaş.
Yemen Ekşioğlu çok ügzel değinmiş o olaya. Bilhassa, Deniz Çoban'a giydirmiş. Nette var yazı.
YanıtlaSilO da anca bu kadar demiş:
YanıtlaSilGüzel gündü. Beşiktaş Galatasaray’ı yenerek, şampiyonluğu ilan etti diyebiliriz. Peki, niçin bu başlıkla başladım. O kadar güzel bir ortam vardı ki, ama bu ortamı bozmaya çalışan bir hakem triosu ve bir dördüncü hakem vardı, o nedenle...
Bursa maçında zaten kafayı takmıştım Deniz Çoban’a... 42. dakikada eğer Abitoğlu’nu yanına çağırıyorsan, Sabri’ye kırmızı kartı göstereceksin. Eyyam yaptı. Yapan Abitoğlu değil, Deniz Çoban.
Bülent Uygun'un Ankaraspor maçından sonra gidip dalmak üzere olduğu hakem de Deniz Çoban değil miydi?
YanıtlaSilDeniz Çoban, kiralık katil gibi maçtan maça dolaşıyor. Bakalım bu hafta kimi vurmaya çalışacak?
YanıtlaSilaynı zamanda bursaspor maçında İbrahim Toraman'a kırmızı kart gösterende,Delgadonun şutunda (evet delgado şut çekmişti :s) ömer erdoğanın elle kesmesine penaltı vermeyende bu Çoban..
YanıtlaSilBülent Uygun Deniz Çoban'a dua etmeli Es-Es maçında iki penaltıdan yırttılar.
YanıtlaSilntv buna müsaade eder umarım.
YanıtlaSilsaRbiye neden ilk sarı kartı veri anlayamadım(!) doğrusu.
bence biraz(!)abartıyoruz.şunun şurasında holoskoya çakmış,büyütmeyelim(!)
daha önce de kafasına futbol topu yiyen,elindeki kanı üstüne sürülen gözünün önündekini istediği zaman gören,isteNmediği zaman görmeyen bir SÜRÜ var
bir de yazar-kasa takımı var ki...
Bu goruntuye ulasmak cok zor ancak lig tv ile iletişime gecerseniz belki yardımcı olurlar o kadar kamera var biri muhakkak yakalamıstır. Yayın sırasında gözden kacmıs olsa da asıl kamera kayıtlarında yakalanmıs olabilir.
YanıtlaSilfutbolu ismail arslan kadar iyi niyetle ve temiz kalple izlediğim günleri özlüyorum
YanıtlaSil:) gecmişte emsalleri oldugu icin belirttim.
YanıtlaSilEmre Asık'ın Nobre ye topsuz alanda yaptıgı hareket macı sırasında gosterilmedi ama mactan sonra farklı bir acıdan yakalanıp federasyona goruntu ulasmıstı.
Aynı sekilde Samsun-Fener macında yine Nobre kaleci ile karsı karsıya kalıp kaleci Kerem'e kırmızı kart bir de penaltı calınmıstı. Federasyon'a yine mac icerisinde yayınlanmayan farklı acılar sunulup Kerem'in kırmızı kart cezasını iptal etmişlerdi.
arkadaslar bu aksam ki programı izleyemedim , (finaller var ), bu konuya degilindi mi ? ntv sporda nasıl yyorumlar yapıldı ? bi de su d . coban olayına deginildi mi acaba :S
YanıtlaSil