25 Mayıs 2009 Pazartesi

Sabri'nin Darbesi / Yardım

Arkadaşlar, elinde Sabri'nin Holosko'ya yaptığı hareketin fotoğrafı veya görüntüsü olan varsa bize mail atmak suretiyle gönderebilir mi? Kendi kaynaklarımızla ulaşmaya çalıştık başarılı olamadık. Aranızdan biri Forzabesiktas forumunda veya girdiği başka bir forumda konuyla ilgili bir post atıp bize yardımcı olabilirse seviniriz. Çarşamba günü Ntvspor'da yayınlanan Yenilsen De Yensen De programında tüm medyanın, köşe yazarlarının görmediği veya görmezden geldiği o pozisyonu yorumlamak istiyoruz. Stadyumda 30.000 kişinin gördüğü bir fiili, hiç bir köşe yazarının, hiç bir hakem yorumcusunun yazı ve yorumlarına konu etmemesi skandaldır. Köşe yazarlığı için maça gelmeye bile tenezzül edilmediğini ortaya koyar. Televizyondan hakem yorumu yapmanın ve kamuoyu yaratmanın ne gibi sakıncaları olduğunu gösterir. Bu kelamları edebilmemiz için tek ihtiyacımız olan şey Sabri'nin hareketi... O anı yakalayan bir arkadaş varsa çok ciddi bir medya eleştirisi yapabileceğiz. Soracağız ey Erman Toroğlu... O pozisyonu görmeden hakemi nasıl sağlıklı değerlendirebilirsiniz? Soracağız, bir pozisyonu yarısından itibaren televizyona yansıtmak hangi düşüncenin ürünüdür... Çarşamba gününe kadar herkes imkanlarını seferber ederse seviniriz...

11 yorum:

  1. what makes you think i'm not a superhero26 Mayıs 2009 00:07

    Yemen Ekşioğlu çok ügzel değinmiş o olaya. Bilhassa, Deniz Çoban'a giydirmiş. Nette var yazı.

    YanıtlaSil
  2. what makes you think i'm not a superhero26 Mayıs 2009 00:47

    O da anca bu kadar demiş:

    Güzel gündü. Beşiktaş Galatasaray’ı yenerek, şampiyonluğu ilan etti diyebiliriz. Peki, niçin bu başlıkla başladım. O kadar güzel bir ortam vardı ki, ama bu ortamı bozmaya çalışan bir hakem triosu ve bir dördüncü hakem vardı, o nedenle...
    Bursa maçında zaten kafayı takmıştım Deniz Çoban’a... 42. dakikada eğer Abitoğlu’nu yanına çağırıyorsan, Sabri’ye kırmızı kartı göstereceksin. Eyyam yaptı. Yapan Abitoğlu değil, Deniz Çoban.

    YanıtlaSil
  3. Bülent Uygun'un Ankaraspor maçından sonra gidip dalmak üzere olduğu hakem de Deniz Çoban değil miydi?

    YanıtlaSil
  4. Deniz Çoban, kiralık katil gibi maçtan maça dolaşıyor. Bakalım bu hafta kimi vurmaya çalışacak?

    YanıtlaSil
  5. aynı zamanda bursaspor maçında İbrahim Toraman'a kırmızı kart gösterende,Delgadonun şutunda (evet delgado şut çekmişti :s) ömer erdoğanın elle kesmesine penaltı vermeyende bu Çoban..

    YanıtlaSil
  6. Bülent Uygun Deniz Çoban'a dua etmeli Es-Es maçında iki penaltıdan yırttılar.

    YanıtlaSil
  7. ntv buna müsaade eder umarım.
    saRbiye neden ilk sarı kartı veri anlayamadım(!) doğrusu.
    bence biraz(!)abartıyoruz.şunun şurasında holoskoya çakmış,büyütmeyelim(!)

    daha önce de kafasına futbol topu yiyen,elindeki kanı üstüne sürülen gözünün önündekini istediği zaman gören,isteNmediği zaman görmeyen bir SÜRÜ var
    bir de yazar-kasa takımı var ki...

    YanıtlaSil
  8. Bu goruntuye ulasmak cok zor ancak lig tv ile iletişime gecerseniz belki yardımcı olurlar o kadar kamera var biri muhakkak yakalamıstır. Yayın sırasında gözden kacmıs olsa da asıl kamera kayıtlarında yakalanmıs olabilir.

    YanıtlaSil
  9. futbolu ismail arslan kadar iyi niyetle ve temiz kalple izlediğim günleri özlüyorum

    YanıtlaSil
  10. :) gecmişte emsalleri oldugu icin belirttim.

    Emre Asık'ın Nobre ye topsuz alanda yaptıgı hareket macı sırasında gosterilmedi ama mactan sonra farklı bir acıdan yakalanıp federasyona goruntu ulasmıstı.

    Aynı sekilde Samsun-Fener macında yine Nobre kaleci ile karsı karsıya kalıp kaleci Kerem'e kırmızı kart bir de penaltı calınmıstı. Federasyon'a yine mac icerisinde yayınlanmayan farklı acılar sunulup Kerem'in kırmızı kart cezasını iptal etmişlerdi.

    YanıtlaSil
  11. arkadaslar bu aksam ki programı izleyemedim , (finaller var ), bu konuya degilindi mi ? ntv sporda nasıl yyorumlar yapıldı ? bi de su d . coban olayına deginildi mi acaba :S

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.