Eğer doğruysa, Bobo'dan kalitelisini almamız gerek, acaba ne kadar para vereceğiz? Şu durumda Bobo'nun satılmasını yadırgadım, zira aklımdaki kadroda Holosko-Bobo ikilis vardı, Nobre (ve geri alınırsa Batuhan) yedek, bir tane de Bobo'yu ve Holoskoyu zorlayacak kaliteli santrfor vardı. Yani her halükarda Bobo ayarında adam almamız gerekiyorken biz elimizdekini de verdik.
Goal.com'da yazan transfer haberlerine inanmıyorum resmiyete dökülene dek. Fotomaç'in enternasyonel edisyonu site. O kadar çok haber yapıyorlar ki transferle ilgili ve arada bir tutuyor, ama onlar da Cristiano Ronaldo'yu haftalık Real Madrid'e transfer eden bir nevi Marca. Wikipedia da malum istediğinizi yazabiliyorsunuz, oradaki veriler de her zaman güvenilir olmuyor. Ze Roberto'yu da Beşiktaş'a transfer etmişti bu siteler zamanında..
.yanılmışım sol eliymiş o,tespitim yazıdaki fotoğraftadan değil,denizlispor maçı sonrasındaki basın toplantısından..klasikdir mustafa denizli her basın toplantısında eliyle boynunu,yakasını okşar..
goal.com u bir çırbıda fotomac ile esdeger hale sokmak cok buyuk haksızlıktır. Cok fazla emek harcanan bir site ve en onemlisi dıs basın takibinde en guncel site diyebiliriz. Bobo haberi de dıs basın orjinlidir.
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Bir büyüğümüzün dediği gibi "Fortune favors the bold."
YanıtlaSil.o değilde Mustafa Denizli'nin sağ elinde çıkmış olan kis benzeri şey merak konusu..
YanıtlaSilHocam o başparmağı galiba? Tabii eğer işaret parmağı ile cola turka reklamının kesiştiği yeri diyorsan...
YanıtlaSilşans bi kere gelir, birden fazlası kabiliyettir
YanıtlaSilBobo Olimpiyakos'a satılmış beyler.En azından Goal.com çok iddialı bir şekilde bunu iddia ediyor,Yunanistan'daki kaynaklarına dayanarak.Link:
YanıtlaSilhttp://www.goal.com/tr/news/453/transfer-dosyas%C4%B1/2009/05/30/1295886/goalcom-a%C3%A7%C4%B1kl%C4%B1yor-bobo-olimpiyakosa-ge%C3%A7ti
Eğer doğruysa, Bobo'dan kalitelisini almamız gerek, acaba ne kadar para vereceğiz? Şu durumda Bobo'nun satılmasını yadırgadım, zira aklımdaki kadroda Holosko-Bobo ikilis vardı, Nobre (ve geri alınırsa Batuhan) yedek, bir tane de Bobo'yu ve Holoskoyu zorlayacak kaliteli santrfor vardı. Yani her halükarda Bobo ayarında adam almamız gerekiyorken biz elimizdekini de verdik.
YanıtlaSil.yo hayır sağ el üstünde (bileğin ele kesiştiği yerde) olan bi cisim söz konusu
YanıtlaSilBorsaya bildirilmeden hicbir seye inanmiyorum artik.. O yüzden su anda bos konusmanin anlami yok..
YanıtlaSilYok Jean-Pierre, o cisim gayet anatomik ve nizami geldi bana.
YanıtlaSilKaynak: Kendi sag elim.
Goal.com'da yazan transfer haberlerine inanmıyorum resmiyete dökülene dek. Fotomaç'in enternasyonel edisyonu site. O kadar çok haber yapıyorlar ki transferle ilgili ve arada bir tutuyor, ama onlar da Cristiano Ronaldo'yu haftalık Real Madrid'e transfer eden bir nevi Marca. Wikipedia da malum istediğinizi yazabiliyorsunuz, oradaki veriler de her zaman güvenilir olmuyor. Ze Roberto'yu da Beşiktaş'a transfer etmişti bu siteler zamanında..
YanıtlaSil.yanılmışım sol eliymiş o,tespitim yazıdaki fotoğraftadan değil,denizlispor maçı sonrasındaki basın toplantısından..klasikdir mustafa denizli her basın toplantısında eliyle boynunu,yakasını okşar..
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil@cherubim
YanıtlaSilgoal.com u bir çırbıda fotomac ile esdeger hale sokmak cok buyuk haksızlıktır. Cok fazla emek harcanan bir site ve en onemlisi dıs basın takibinde en guncel site diyebiliriz. Bobo haberi de dıs basın orjinlidir.