22 Mayıs 2009 Cuma

Maç Öncesi Küçük Bir Hatırlatma

Sevgili Beşiktaşlı futbolcu ve teknik adamlar... Ben sizin yerinizde olsaydım, şampiyonluk, derbi kazanamama vs. konuları bir yana bırakır, sadece ve sadece bütün sezonki emeğinizi küçümseyen bu açıklama için oynardım. Ben sırf bu açıklamayı yapan kişiye sahadaki cevabınızı görmek için orada olacağım. Bilgilerinize,

10 yorum:

  1. adnan polat denen ipne
    kulağını aç da dinle
    beşiktaş şampiyon işte
    sen siktirol git evine
    adnan!

    diye bir tezahürat vardı 90'larda, o aklıma geldi.

    bir de farklı aldığımız maçlarda '3! 5! 10! olsun, adnan polat göt olsun!' vardı. hey gidi.

    YanıtlaSil
  2. o diil de, şu postu ben atsaydım, çok gereksiz işler yapıyorsun jessie denmişti net :)

    YanıtlaSil
  3. çok gereksiz bir yorum olmuş jessie

    YanıtlaSil
  4. Marpione ve benden baska libos da mi var bu blog'da? Soros buralara kadar sizdi iste..

    YanıtlaSil
  5. Blog'da var mı bilemem ama GS'nin başında bi tane var..

    YanıtlaSil
  6. jessie atsaydı şu postu çok gereksiz bunlar derdim. molosztash atınca ama çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  7. Yaşasın yoldaş tüpçü Demirören o zaman.

    YanıtlaSil
  8. El-sikko 3-5 topçu yüzünden rüsva olunca benzersiz ses tonuyla gündemi "Türkiye'nin iki güzide klubü bertaraf edilmiştir" gibi kelalaka bir mevzuuya çekti bu adam. Türkiye kupası finalindeki futbol tarifesini buna ve bunun gibi düşünenlere aynen bir kez daha uygulamalıdır BEŞİKTAŞ.

    boboatacakşampiyonlukgelecekULAN!!

    YanıtlaSil
  9. eee şimdi karar ne?? gereksiz mi değil mi, anlamadım :)

    ne bileyim bana gerekli gibi geldi... hatırlatma yapasım geldi...

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.