Sevgili Beşiktaşlı futbolcu ve teknik adamlar... Ben sizin yerinizde olsaydım, şampiyonluk, derbi kazanamama vs. konuları bir yana bırakır, sadece ve sadece bütün sezonki emeğinizi küçümseyen bu açıklama için oynardım. Ben sırf bu açıklamayı yapan kişiye sahadaki cevabınızı görmek için orada olacağım. Bilgilerinize,
adnan polat denen ipne
YanıtlaSilkulağını aç da dinle
beşiktaş şampiyon işte
sen siktirol git evine
adnan!
diye bir tezahürat vardı 90'larda, o aklıma geldi.
bir de farklı aldığımız maçlarda '3! 5! 10! olsun, adnan polat göt olsun!' vardı. hey gidi.
o diil de, şu postu ben atsaydım, çok gereksiz işler yapıyorsun jessie denmişti net :)
YanıtlaSilçok gereksiz bir yorum olmuş jessie
YanıtlaSilLiboş.
YanıtlaSilMarpione ve benden baska libos da mi var bu blog'da? Soros buralara kadar sizdi iste..
YanıtlaSilBlog'da var mı bilemem ama GS'nin başında bi tane var..
YanıtlaSiljessie atsaydı şu postu çok gereksiz bunlar derdim. molosztash atınca ama çok hoşuma gitti.
YanıtlaSilYaşasın yoldaş tüpçü Demirören o zaman.
YanıtlaSilEl-sikko 3-5 topçu yüzünden rüsva olunca benzersiz ses tonuyla gündemi "Türkiye'nin iki güzide klubü bertaraf edilmiştir" gibi kelalaka bir mevzuuya çekti bu adam. Türkiye kupası finalindeki futbol tarifesini buna ve bunun gibi düşünenlere aynen bir kez daha uygulamalıdır BEŞİKTAŞ.
YanıtlaSilboboatacakşampiyonlukgelecekULAN!!
eee şimdi karar ne?? gereksiz mi değil mi, anlamadım :)
YanıtlaSilne bileyim bana gerekli gibi geldi... hatırlatma yapasım geldi...