30 Mayıs 2009 Cumartesi

kızım vs beşiktaş

Kızım bir süredir devlet opera ve balesi çocuk korosunda ve bugün saat tam 20:00 de ilk konserleri var inanbiliyor musunuz tam olarak saat 20:00 de sabah işe giderken sıkı sıkı da tembihledi baba geliyorsun değil mi diye ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Şampiyonluk maçına izlememek ya da kızımı babası beyzbol maçına gelmediği için üzülen çocuk psikolojisine sokmak... işte bütün mesele bu. Telefon üzerinden digitürk yayını izlemenin bir yolu var mı?

25 yorum:

  1. Tathar, allah buyuyup serpildigini, liseyi bitirdigini ve mezuniyetini, universiteye gidisini, evlenisini gormeyi nasip etsin abicim.

    Beşiktaş sevgisi bir yana, çocuk bir yana. Beşiktaş yine şampiyon olur ama kızın bir daha "ilk" konserini vermeyecek.

    Maçtan sonra korna seslerine katilsan yetmez mi Beşiktaş'ın şampiyonlugunu yasamak. Aman elimizdekilerin kiymetini bilelim. Aman..

    YanıtlaSil
  2. çok çok teşekkür ederim, konser sonu inşallah hep beraber kutlamalara gideriz.

    YanıtlaSil
  3. telefon üzerinden dijitürk yayınını takip edebilmenin bir yolu var mı bilemiyorum, ama sahneden babasının bakışlarını arayacak bir kartaliçenin, üzülmesine asla dayanamam. Egemen Gul'un de dediği gibi, bjk daha sonra da illa şampiyon olacak, ama yavru kartaliçe'nin bir daha ilk konseri olmayacak...

    YanıtlaSil
  4. hakılsın, hayatta af etmez beni.

    YanıtlaSil
  5. yangın ihbarı verip yarına erteleyemiyosan gösteriyi, yapacak bişey yok. baba hakkı da olsa bunu yapardı, baba tathar da artık eli mahkum, ney yapacak..:) bu arada sima tanıdık tathar yahu, respect angara!

    YanıtlaSil
  6. valla yangın ihbarını düşünmedim desem yalan olur :)ankara'ya gelince görüşelim mutlaka.

    YanıtlaSil
  7. abicim önce sen fıstığın yanaklarından bir öp, şimdiden benim yerime kutla bu bir...
    ikincisi; vakit daraldı konserden kaçış yok gibi mucizevi bir erteleme olmazsa. ama olur da ertelenir diye nerede seyredeceğinin planlarını yap.
    üçüncüsü; radyo teşkilatını hazırla, sesi kıs, gol atınca konser sırasında sakın bağırma...ayıp olur..

    YanıtlaSil
  8. eheheeh tamda radyo ve kulaklık işlerine girişmiştim Tuna'cım diğer dediklerinide akşam yaparım. :)

    YanıtlaSil
  9. maşallah diyelim öncelikle abi.

    telefon üzerinden izlemenin yolu olmasa bile boşver, hücre yayını mı nedir o ayarı yaparsın telefonuna gol haberleri anında gelir. zaten ilk 15 dakikada atarız bi tane, sen de keyifle izlersin kızının gösterisini :)

    YanıtlaSil
  10. @delgado, çok teşekkür ederim kardeşim.

    YanıtlaSil
  11. Tathar, sabah sabah cok duygulandim ya post'unu gorunce. Arkadaslarin tum temennilerine katiliyorum, hersey gonlumuzce olsun.

    Ayrica; GO CELTICS! Ehehe.

    YanıtlaSil
  12. sağol kardeşim, amin diyorum :)))
    ve tabi ki CELTICS rulazz...

    YanıtlaSil
  13. ya şimdi siz bana kızacaksınız ama ben maç diyorum tatharım:)

    hanım konsere gider ikimizi temsil ederdi:)

    YanıtlaSil
  14. yok yok kızmayızda jokondum işin içinde kızım olunca iş değişiyor :)) yoksa konu hanımla ilgili olsa hiçbir sıkıntı yok :))

    YanıtlaSil
  15. Abim iphone varsa tvuplayer diye bir application yukluyorsun, wifi olan alanlarda soccer diye aratinca bazen cikiyor. Denemek lazim

    YanıtlaSil
  16. Valla zor durum. Ben de olsam senin gibi yapardım. Bravo.

    Bu arada BJK daha hep şampiyon olur yorumları da iyiymiş. 10yılda bir falan diyelim biz ona. Buna rağmen evlat konseri kaçmaz abi.

    YanıtlaSil
  17. valla hepiniz sağolun :))

    YanıtlaSil
  18. valla tvli telefon varsa ancak maç sonrası trt bir özetini ve kutlamaları izleyebilirsin maç yayını olmaz maalesef ama bence de konser kaçmaz, bale bu boru mu :D

    YanıtlaSil
  19. Tathar, kizin ugurlu geldi diyelim mi? Bence diyelim.

    Kizina bir Celtics formasi yollayacagim buradan :)

    YanıtlaSil
  20. Bana da bi Celtics formasi yolla shelbyl..

    YanıtlaSil
  21. Egemen sana Nobre formasi yollayacagim ben. :)

    Tathar'in kizi sirin, ugurlu geldi falan. Senin ne ugurun var la bu takima? :P

    YanıtlaSil
  22. valla süper olur shelbyl :))

    YanıtlaSil
  23. oleeey be budur işte budur... kızım sahneden iner inmez sorduğu ilk soru baba kazandık mı?

    YanıtlaSil
  24. Abi Maaşallah diyecek söz bulamıyorum. İlk sorduğu soruyu da okuyunca daha da takdir ettim senin ufaklığı :) Telefondayken haberim yoktu bu durumundan, Valla ne zor olmuş bu denk gelme vaziyeti!!

    Dün uçakta hemen yanımda bir abi vardı, oğluyla gelmiş Denizli'ye. Oğlu 9 yaşında. Sohbet ettik biraz; ben de ilk şampiyonluk maçıma 9 yaşında gitmiştim, hafızama kazıdığım fotoğraflarla hayatımın uzak ara en unutulmaz günlerindendir... Çok takdir ettim abiyi, ne kadar özendiğimi kelimelerle anlatamadım, darısı başıma deyip durdum işte...

    En güzeli şu senaryo olur gibi; inşallah senin kız 9 yaşındayken (sanırım 9'dan küçük) şampiyonluk maçımız Ankara'da olur, atlar beraber gidersiniz maça... Ya da İstanbul'da da olsa biz napar eder bilet ayarlarız gelirsiniz misafirimiz olursunuz. O da unutulmazları arasına koyar şampiyonluğu, sen de bugünün Beşiktaşını değil, o günün Beşiktaşını izlemiş olursun :)

    YanıtlaSil
  25. eheheh sağol kardeşim, bana sadece amin demek düşüyor.

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.