28 Mayıs 2009 Perşembe

ARKA SIRADAKİLER (ÖZKAYNAK DÜZENİ)

mehmet topuz dedik, fatih tekke dedik, fink dedik, dedik de dedik. denizde kum beşiktaşta para nasılsa. işin aslı beşiktaşın 1 bilemedin 2 ses getirecek transfer dışında birşey yapmaya mecali yok. dönüyosun özkaynak düzenine bakıyosun yıllardır küçük muhammet diyoruz, batuhan diyoruz ama başkalarından bahsedemiyoruz. muhammeti geçtim yaşı küçük. a takıma yaşları itibariyle en yakın olan paf'lara bakayım dedim. beşiktaş tv digiturkten ve kabloludan gitti gideli takibedemez oldum bu çocukları. haklarında bu sene tek bildiğim maç sonucu, takım kadrosu ve kimin gol attığından ibaret. puan durumuna bakıyorum son hafta öncesi lider antalyaspourun 22 puan gerisinde 8. sıradalar. galatasaray, fenerbahçe, trabzonspor ve hatta bu hafta karşılaşacağımız denizlisporun paf takımları bile puan cetvelinde bu çocukların bir hayli önünde. (tabi ki bu onların yetenekleri için geçerli bir ölçü sayılmaz.)bildiğim kadarıyla mustafa denizli de paf takımdan pek kimseye el atmıyor. sene ortasında "necip uysal"ı A takımla antremana çıkardı diye duymuştum. yine birkaç spor yazarı "mustafa hoca gençlere de gereken önemi veriyor" derken ben necibi sahada hiç göremedim. kadro aşağıda. kim kimdir, bir umut var mıdır bilen söylesin; 1 Ali KUÇİK 2 Erdem KÖSE 3 LütfüBerk OSMANCIK 4 Gani BALKAN 5 Furkan ŞEKER 6 Ömer KARANCI 7 Barış ZIVALI 8 Sayim ÇELİK 9 Sezer ÖZMEN 10 Lütfü Berk ÜREN 11 Samet BÜLBÜL 12 Kamil Özgür TINAZ 13 Umut KAYA 14 Oğulcan ENGİN 15 Sercan HACIOĞLU 16 Ömer SÜMER 17 Ahmet Erhan BİLİCİ 18 Orhan GÜLLE 19 Emir GÖKÇE 20 Necip UYSAL 21 Kıvanç DAĞ 22 Erkan KAŞ 23 Kemal Berkkan AK 24 Serbay AYDIN

13 yorum:

  1. eğer seneye de mustafa hoca ile devam edilecekse ki büyük ihtimal edilecek, arkadan gelen gençler, öz kaynak falan hikaye olacak emin olun. denizli sıfırdan, altyapıdan oyuncu filizlendiren bir adam olmadı hiçbir zaman. denizli kriz yöneticisidir, motivasyon uzmanıdır, yıldız hastasıdır.

    YanıtlaSil
  2. Ogulcan Engin'den pek umutlu degilim ben. Sebebi de acik sanki.

    YanıtlaSil
  3. kıvanç dağ, ekrem dağ'ın amca oğlu olsa gerek. erkan kaş da ibrahim kaş'ın bacanağı. ama ben en cok ahmet erhan bilici'yi sevdim. bilica diye satarız fener'e :)

    YanıtlaSil
  4. şöyleymiş böyleymiş diye oradan buradan duyduklarımı ya da cm/fm/internetten gördüklerimi yazmak istemedim, oturup adam gibi maçını izleyebildiğim bir tek Furkan Şeker ve Orhan Gülle bu kadrodan. Almanya'daki Avrupa U17 şampiyonasında izledim. 17 yaşından küçük olmalarına rağmen kendilerinden 4 yaş büyüklerle oynuyor olmaları zaten çok şey anlatıyor. Furkan özellikle çok iyi bir stoper. Hava toplarına hakim, ağır bir oyuncu değil, ve ayağına çok ama çok hakim. 60-70 metre mesafeye ters kanada çapraz paslar atıyor ve bu paslar alacak adamın ya koşuyoluna ya tam ayağına geliyor.

    YanıtlaSil
  5. what makes you think i'm not a superhero28 Mayıs 2009 16:50

    Seda Sayan malumunuz Oğulcan Engin'in annesi. Ne yapmış bu annemiz? 19 yaşındaki Oğulcan'a Audi R8 almış. Oğulcan da plakası bile olmayan 400bin dolarcık oyuncağıyla Bebek sahilde turlamış. Sonra Oğulcan adam olacak, Beşiktaş'ta top oynayacak bla bla bla. Ananız kurban olsun size.

    Denizli de kalacak zaten kesin. Kalmayacak adam "lig niye ağustos başında başlıyor, rahatsızım" der mi? :)

    YanıtlaSil
  6. www.penche.com'a iki u17 milli oyuncumuz hakkında yaptığım değerlendirme aşağıdadır:

    "...Maçta en merakla izlediğim oyuncu Orhan Gülle'ydi fakat öyle bir taktik ve mentalite ile sahadaydık ki, ne ben bir şey anladım ne de Orhan Gülle. Deniz Herber ile birlikte oyunu kurması gereken bu iki oyuncuya neredeyse hiç top gelmedi. Defans oyuncuları genelde ayaklarına gelen topu ileriye diklediler (sonra spikerin anlattıklarından anladım ki bu eleme maçlarında da kullandığımız alamet-i farikamız olan bir taktikmiş), ileri uç oyuncuları da topla buluşur buluşmaz sadece kendi aralarına (o da pek az) paslaştılar. Gidip de kendi çabalarıyla rakipten kaptıkları toplar hariç Deniz Herber ve Orhan Gülle ne iş yapar anlamayadım. Hoca da anlamamış olacak ki oyundan aldı ikinci maç da oynatmadı. Oysa ki maçın başlarında henüz "vur dibine koş peşine"ye başlamamışken Orhan araya güzel toplar bırakmış yüksek pas yüzdesiyle umut vermişti.

    Öte yandan dikkatimi esas çeken Beşiktaşlı oyuncu defansın ortasında oynayan takım kaptanı Furkan Şeker oldu. Hem hava toplarında hem yer toplarında etkili, fizikli, yavaş olmayan bir defans oyuncusu. Daha önemlisi ayaklarına çok hakim. Defanstan uzun çapraz topları kanat-forvet oyuncularına çıkarmak diyebileceğimiz biraz 80'lerde kalmış diyebileceğimiz taktiği bile mümkün kılacak kadar düzgün paslar attı ki burada düzgün pas derken ters kanada 60-70 metreye diyagonal atılan ve alacak oyuncunun tam ayağına veya koşu yoluna düşen paslardan bahsediyorum. Dikkatle izlenmeli..."

    YanıtlaSil
  7. Necip Uysal, Emir Gökçe, Furkan Şeker, Orhan Gülle, Ömer Karancı, Erdem Köse.

    Koray Şanlı ile Menderes Korkmaz da kiralık.

    YanıtlaSil
  8. Niye hic yabanci yok lan?
    Keske olsa..

    YanıtlaSil
  9. menderes korkmaz konuşuluyordu geçenlerde starda. ertuğrul sağlam bursaya almak istiyomuş. fotolardan gördüğüm kadarıyla bir stoper için fiziği gayet iyi.

    YanıtlaSil
  10. beşiktaş almanya ve hollanda'da futbol okulları açtı. en son rotterdam'da açıldı. bazı avrupa takımlarının güney amerika'da böyle okulları olduğunu ve bir nevi yerinde scout'luk yaptığını biliyoruz. bizim okulların ne gibi katkıları olacak merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar Emir Gökçe, Ali Kuçik ve Necip Uysal'ı canlı izledim. Üçü de yetenkli çocuklar. Atak pozisyonlarda her yerde oynayabiliyorlar. Oğulcan'ı 2-3 sene evvel izlemiştim. Anımsayamıyorum nasıl oynadığını. Menderes Korkmaz'a iyi diyorlar ama onu da izlemedim. Erdem Köse de kaleci bildiğim kadarıyla fakat boyu çok uzun değil, hatta kısa. Orhan ve Furkan ile ilgili maç görüntüsü arıyorum en kısa zamanda izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  12. Hiç birinin tamamını izlememekle birlikte bu yıl 5-6 paf maçı izledim bjk tv'den. içerinde en iyisi ali kuçik gibi duruyor ama o da kısa.

    YanıtlaSil
  13. emir gökçe'yi beğenmiyorum ben yalnız.. george best fizikli futbolcumuzun geleceği yok gibi takımda...

    izlediğim maçlarda necip ve ali en çok dikkatimi çekenlerdi, özellikle tüm takımın döküldüğü maçlarda-takımın zorlandığı anlarda necip her zaman olumlu ve takımı harekete geçirecek pasları atabiliyor, fiziği fena değil gibi, topsuz alanda da iyi...

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.