Hakem: Deniz Çoban, Serkan Gençerler, Asım Yusuf Öz, Koray Gençerler.
Stat: Denizli Atatürk
Denizlispor: Cenk, Ozan (Dk.82 Selahattin), Burak, Şener, Wescley, Bangoura (Dk.66 Caner), Emin, Braga, Güray (DK.46 Musa), Roberts, Angelov.
Yedekler: Özden, İsmail, Selahattin, Caner, Musa, Fatih, Couto.
Teknik Direktör: Mesut Bakkal
Beşiktaş: Rüştü Reçber, İbrahim Toraman, Ekrem Dağ, Gökhan Zan, Sivok, Cisse, Fabian Ernst, Tello (Dk.43 Uğur İnceman), Holosko, Bobo (Dk.83 Nobre), Serdar Özkan (Dk.78 İbrahim Üzülmez).
Yedekler: Hakan Arıkan, İbrahim Üzülmez, Delgado, Nobre, Uğur İnceman, Erkan Zengin, Zapotocny.
Teknik Direktör: Mustafa Denizli
Goller: Holosko (Dk.28), İbrahim Toraman (DK.63)
Braga (Dk.84)
Sarı Kartlar: Şener (Dk.25), Roberts (Dk.30) Denizlispor
30 Mayıs 2009 Cumartesi
TSL 34. Hafta Denizlispor 1-2 Beşiktaş
Hakem: Deniz Çoban, Serkan Gençerler, Asım Yusuf Öz, Koray Gençerler.
Stat: Denizli Atatürk
Denizlispor: Cenk, Ozan (Dk.82 Selahattin), Burak, Şener, Wescley, Bangoura (Dk.66 Caner), Emin, Braga, Güray (DK.46 Musa), Roberts, Angelov.
Yedekler: Özden, İsmail, Selahattin, Caner, Musa, Fatih, Couto.
Teknik Direktör: Mesut Bakkal
Beşiktaş: Rüştü Reçber, İbrahim Toraman, Ekrem Dağ, Gökhan Zan, Sivok, Cisse, Fabian Ernst, Tello (Dk.43 Uğur İnceman), Holosko, Bobo (Dk.83 Nobre), Serdar Özkan (Dk.78 İbrahim Üzülmez).
Yedekler: Hakan Arıkan, İbrahim Üzülmez, Delgado, Nobre, Uğur İnceman, Erkan Zengin, Zapotocny.
Teknik Direktör: Mustafa Denizli
Goller: Holosko (Dk.28), İbrahim Toraman (DK.63)
Braga (Dk.84)
Sarı Kartlar: Şener (Dk.25), Roberts (Dk.30) Denizlispor
134 yorum:
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Burası onun yeri değil.
Burası Ekşi Beşiktaş.
şampiyonluğa doğru geri sayım başladı. Son 3 gün...
YanıtlaSilben siyahbeyaz'ın ucak organizasyonu ile gitmeyi dusunuyordum ama dolmus sanırım ucak.
YanıtlaSilBen de THY'den rezervasyon yapabildim. Yalnız bilet meselesinin çözümünü bekliyorum...
YanıtlaSilSelamlar
Biletler, biletler.. Ne zaman cikar acaba?
YanıtlaSilthy c.tesi denizli-istanbul ucagini 22:00'den 24:00'e kaydirmis. ancak vergilerle 200'e falan geliyor. gidis icin ucak olmasa da olur aslinda.
YanıtlaSilbilet konusunun sorun olcagini sanmiyorum. denizli yonetimi ucurmus zaten fiyatlari, stadin yarisi besiktasli olur. deplasman tribunu falan farketmez diye dusunuyorum.
Ben de millerimle alıyorum bileti zaten, çok pahalı yoksa... Yeni dünya'ya gidecek kadar mili harcadık Beşiktaş uğruna, önce İzmir'e, şimdi de Denizli'ye :)
YanıtlaSilBana bizim taraftan bilet gelme ihtimali zor. Büyük ihtimal Denizli tarafından bilet gelecek. Denizli taraftarı adam kesmez heralde di mi :)
AtlasJet 12:00 Uçağı
YanıtlaSilİstanbul - İzmir..
Benzine ortak olma koşulu ile bir veya iki kişiyi İzmirden denizliye götürebilme imkanımız da var..
Uçak bilet fiyatı 84 TL -en azından ben bu fiyata aldım :) -
Biletleri de kale arkası alın beraber oluruz :)
ve deniz çoban. bu sefer yenicez umarım seni çoban.
YanıtlaSilbizim maçın hakemi deniz çoban,gs-sivas ın hakemi cüneyt çakır.
YanıtlaSilhayırdır inşallah
maç bileti arayanlar için belirteyim, forzada bir organizasyon var. 05053048633 veya 05068400383'den bilet aldırabileceğiniz adamlara ulaşabileceğinize dair rivayetler var, ne kadar doğürudur bilemem. ben şansımı deneyeceğim. ankaradan arabayla denizliye gidenlere itinayla yamanırım, zevkle benzin ücretini paylaşırım, o da yetmezse yolda dondurma bile ısmarlarım:)
YanıtlaSilben de kesinlestirdim an itibariyle, siyahbeyaz ile gidiyoruz. bekle zafer sarkilariyla gecisimizi :)
YanıtlaSilşaka mıdır bu deniz çoban olayı yahu? cidden başka adam bulamayıp onu mu göndermişler?
YanıtlaSilyaw ben "x bize karşı" kafalarını sevmiyorum ama tek düşünebildiğim bu kararları verenlerin kafalarının çok karışık olduğu. gündemi de takip etmiyorlar gibi. yoksa bu kadar isabetsiz işler olamaz. kötüyü konuşmak istemiyorum, zorla getirip önümüze koyuyorlar.
deniz çoban seçimi ya şampiyonluğu elimizden alamayacaklarını anlayıp bütün senenin (daha doğrusu ikinci yarının) günahını temizletmek için yapılmış bir seçimdir, ya da tatbik edilecek planın en son parçasıdır.
YanıtlaSilhangi amaçla yapılmış olursa olsun niyet etik değil, çok belli.
bir aksilik olursa, o deniz çoban o sahadan nasil çikacak?
YanıtlaSilBen Coban'in lehimize macin sonucunu etkileyecek bir karar vermesinden ve son derece temiz ve hakli olarak alacagimiz sampiyonlugu, hic ihtiyacimiz olmayacak bir kararla lekelemeye calisacagindan korkuyorum.
YanıtlaSilDusunuyorum da ne garip taraftariz, mactan once hakemin lehine karar vermesi ihtimali yuzunden strese giren baska taraftar da var midir bilmiyorum.
Bir yanım diyor ki..
YanıtlaSilGs maçıyla bitti bu iş. Denizli'nin riski yok. Biz şampiyonluğa koşuyoruz. 10 kişi çıksak bile bu maç en kötü berabere biter. Sivas'ın Gs'a üç fark atması lazım. Bırak farkı yenmeleri bile garanti değil. Herşeyi geçiyorum Gs maçını hatırlıyorum. İki bala gol. Baros gibi adam iki tane karşı karşıya çıkarıyor. 20 yıldır bu takımı izliyorum bole bi maç daha hatırlamıyorum. Sanırım Allah da bu sefer bizim şampiyonluğumuzu istiyor diyorum.
Diğer yanım da durmuyor. Neler dediği malum. Ama ben kulaklarımı tıkıyorum. Dinlememeye çalışıyorum. Off ulan of.
Gel pazar geeel gel..
t2 dedi ki...
YanıtlaSil1-3 ... ceyhun , serdar özkan , bobo ,tello ... kırmızı kart barbaros ...
15 Mayıs 2009 Cuma 12:25
Bu yukarıdaki Ankaragücü maç sonucu tahminimdi ..
-------------------------------
2-1 ... bobo , holosko , baros ...
Bu yukarıdaki ise Galatasaray maçı sonuç tahminim ...
18 Mayıs 2009 Pazartesi 13:10
----------------------------------
Skor biliyorum iki maçtır atanları bulamıyorum . Ama devam ...
Denizli - Beşiktaş : 1 - 3
Bobo - Bobo - Holosko - Angelov
Saygılar :)))
bu maçta denizli tribünlerinin de beşiktaşlılarla dolu olması gerekir hem de göstere göstere. denizlinin iddiası yok taraftarı zaten çekirdekçi, bu maçta biletleri bize bırakıcaklrdır umarım. yoksa 850 taraftarla şampiyonlukmu kutlanır.
YanıtlaSilbu arada şampiyon olursak yaptığım hesaplara göre büyük ihtimalle cl kurasına 3. torbadan katılıcaz. yeni format sağolsun. 3'le 4 arasında fark yok demeyin 4. torba oldukça kötü takımlardan oluşacak wolfsburg hariç. neyse şampiyon olalım da bu konuda başlık açılır orda detaylı konuşuruz.
Henüz biletler çıkmadı ama şükürler olsun ki 2 bilet edindim... Üstelik biletler Beşiktaş tarafından geldi! Özel durumlar dolayısıyla üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim... Denizli tarafına bekliyordum, nasılsa stadyum Beşiktaşlı dolacak diye.
YanıtlaSilÇok büyük ihtimalle 75 TL olacakmış biletler. Çoğu da karaborsaya DÜŞÜRÜLECEKMİŞ. Bu önemli bir cümle arkadaşlar; Denizlispor yönetiminden direk haber... Bilginiz olsun...
İki arkadaşımdan haber bekliyorum. Olumsuz sonuç gelirse, bir bilet boşa çıkabilir. Ben bir şekilde blogdan söylerim böyle bir durum olursa.
yuki, bilet konusunda haber verirsen çok sevinirim.
YanıtlaSilben denizli'ye deplasmana gitmiştim bi kere. adamlar şeref tribünün sağından bir bölüm veriyorlar rakip taraftara. o bölüm yaklaşık 1000 kişilik olacakmış. kenarlarındaki yerleri de satışa çıkardıkları takdirde onları da bir şekil bizim taraftar alır. hatta derneklere de o bölümleri bile dağıtmış olabilirler.
YanıtlaSilbilette sıkıntı olmayacak her türlü ama kapalı tribün ayırıyolar dile denizli yönetimi affetmeyecek gibi ki yuki'nin dediği gibi 75liraysa vay halimize.
biz bilet için denizlide bir tanıdığa kişi başı 60 lira yolladık, bugün bilet olayı halloldu diye haber verdiler. daha fazla olsa ekstra para isterlerdi diye düşünüyorum. bizim taraf 75 olabilir ama açıklar 60 olucak sanırım.
YanıtlaSilMaca gidemiyorum an itibariyle :(
YanıtlaSilSahamiz kapanmis! Yeni sezon ilk maci seyircisiz.
YanıtlaSilOnce Coban sonra bu.
Şu bilet konusunda çektiğimiz rezilliğin haddi hesabı yok. İçerisi, dışarısı farketmiyor.
YanıtlaSilEge
Natura, benim bir biletim boşa çıktı görünüyor.
YanıtlaSilSon duruma göre, bize kale arkası ve kapalı ayırmışlar. Kapalı dediği sanırım Enistekolakoy'un bahsettiği yer. Ben açıktan istedim... Açık 15 TL imiş, Kapalı 100! :)
Maç yarın, hala bilet konusunu rivayetlerden falan öğreniyoruz. Bu Anadolu takımları tam skandal...
YanıtlaSilBen hayatımda maç günü, maç bileti çıktığını görmedim.
YanıtlaSilSaçmalıktan öte şerefsizliktir bunun adı..
Kale arkasından bize pay ayırmasalardı, Denizlililer arasında olacaktık, şu an 600'deyiz :)
Denizli'de görüşmek üzere..
Beşiktaş maçı bilet fiyatları
YanıtlaSilTurkcell Süper Ligi’nin son hafta karşılaşması olan Denizlispor-Beşiktaş müsabakasının bilet fiyatları açıklandı.
Buna göre: Kale Arkası 15, Maraton 35, Kapalı Tribün ise 100 TL’den satışa sunulacak.
Öte yandan Beşiktaş taraftarları, sadece kendisine ayrılan bölümden müsabakayı izleyecek. Güvenlik nedeniyle; Beşiktaş forması, atkısı ve bu gibi benzeri materyallerle Denizli taraftarı arasına girmeye çalışan Beşiktaş taraftarları karşılaşmayı izleyemeyecektir.
Beşiktaş Taraftarları için; Kapalı Tribün: 750 Kale Arkası Tribün: 600 Olmak üzere toplam bin 350 adet bilet ayrılmıştır. Maç biletleri, 30 Mayıs 2009 cumartesi günü saat 10.00’dan itibaren satışa çıkacak.
Ayrıca Kulübümüz ve Emniyet Müdürlüğümüz “karaborsa” oluşmaması için gerekli tüm önlemleri almaktadır.
Kamuoyuna duyurulur…
yuki, sözünü ettiğin bilet hangi tribünden ve ne kadar? bugün bir araba falan ayarlayabilirsem, sana haber vereceğim. yarın sabahtan sınavım olduğu için ancak arabayla gelebilirim. bu akşam 6ya kadar falan bilet için beklemen mümkün mü?
YanıtlaSilNatura, bilet açık tribünden. Arkadaşımın gelip, gelmeyeceği belli olmadığı için oradan aldırdım.
YanıtlaSilBeklerim problem değil, sen haber verirsin...
Beni bu sefer heyecendan çok korku bastı. Bu takımın elinin ayağının bağlandığı 10 tane maç gördük bu sene, bunda olmaz artık di mi...
Yuki, korkarım gelemiyorum.Maalesef Ankara'da tanıdığımtüm Beşiktaşlıları aradım uygun saatte arabayla gitmekiçin ama yancı bulamadım maalesef. Ama sendeki bileti alacak birileri çıkar elbet. 3 tane atmadan dönmeyin İstanbul'a. Haydi rastgele!
YanıtlaSilTam sana mesaj atmaya girdim ben de :) Bilet yalan oldu, Kapalı'ya kaldık diye...
YanıtlaSilGelmeyi düşünen varsa, ve bileti Forza'dan organize etmediyse bilsin ki, yarın Beşiktaş bileti sadece Kapalı'dan 100'e satılacak, o da belki... Bizim arkadaş benim tek bileti bile zor ayarlamış. Tavsiyem, Denizli'ye 35 TL'lik maraton biletlerine yüklenmeniz. Bütün Beşiktaşlılar da oraya yüklenecekmiş... Sanırım 10000 Beşiktaşlı olur yarın!
Mac herzamanki gibi sikintili gecer. Besiktas'in oyun yapisi ve futbolcu karakteri bunu gerektiriyor cunku.
YanıtlaSilOyun yapimiz brute force'a dayali, yani bikmadan usanmadan her kombinasyonu denemeye calismak, sonunda sifreyi boyle kirmak. Zaman zaman Yusuf ve Tello gibi oyuncular buna gerek kalmadan sifreyi kirabiliyorlar fakat bu macta faydalanamayacagimiz icin ilk golu atana kadar oldukca sikintili gecer mac. Sezonun geneline ve Besiktas'in her isi zorlastirarak ve taraftarini sikintiya sokarak yapmayi sevdigi dusunuldugunde de bu da sezona uygun bir son olur gibi gozukuyor.
Zor da olsa kazanalim yeter, 33 mac cekmisiz, bir mac daha cekeriz.
Eyvallah Yuki, sağolasın yine de. Boğazınıza kuvvet diyorum size o zaman.
YanıtlaSilRahat bir maç olacağını düşünüyorum ben. Kaynak totomdan başkası değildir elbette.
Beşiktaş yönetimi ile Denizlispor başkanı Ali İpek papermoonda yemek yemiş dün akşam... Hayırlı olsun şampiyonluk...
YanıtlaSilbir takımın iddiası kalmamış, kendisinden çok daha güçsüz rakibini bağlayacağını düşünen, bunu hem de ünlü bir mekanda maç öncesi buluşarak yapacağını düşünen gerizekalılar atlasın üstüne işte haberin.
YanıtlaSilBu haber doğru mu gerçekten? Bizim başkan bunu da yapar mı ya? Kaynak var mı brokoli?
YanıtlaSilAbi bu arada, senin nick de en az benimki kadar kötüymüş :)))
Aydın Karabulut'un akıbeti hakkında bilgisi olan var mı ?
YanıtlaSilKupa toreninde de yoktu tamm belki sakatlıgı icin yok diyebiliriz ama denizliye yonetici es dost tam takım gidildi ama ucak roportajlarında ve goruntulerinde paf takım yerinde dahi goremedim.
Uzulmemek elde degil sezon sonu yollar ayrılırsa 2-3 sene sonra da fenerin sol kanadına yerlesirse El Amin den cok koyar.
denizlispor daha önce iddiasız halde fener'in şampiyonluğunu yemişti unutulmasın...
YanıtlaSilkaynak:
http://haber.gazetevatan.com/Ilginc_bulusma/240837/5/Spor
var sayın ki haber asparagas, hangi biriniz diyebilirsiniz ki Kenan Öner yüzde yüz buluşmamıştır?
Bu duruma geldi işte Türk futbolu...
yoo buluşmuştur. denizli lokalinde yemekte haberi çıksaydı ne olacaktı, misafir ettiler olacaktı. papermoon olunca, maç bağladı. ulan papermoon'da maç mı bağlanır. bir kere maçı direkt yöneticiler de bağlamaz, aracılar bağlar. yönetime haber gönderir. salak mı bu adamlar?
YanıtlaSilbu 1'di.
ikincisi denizli fener'i şampiyonluktan ettiği sene düşme-kalma maçına çıkmıştı.
son on dakika düşmeyeceği kesinleşmişti.
YanıtlaSilbir de 16 dakika maç uzamıştı; 26 dakika etti...
YanıtlaSilaranızda denizlispor'un o maçın son 30 dakikası kadar şerefli bir oyun çıkardığını hatırlayanınız var mı?
ee? ben de onu diyorum, adamlar maça ölüm kalım maçı olarak çıktı. bu maça çıkarken zaten iddiaları yok. niye beşiktaş bağlama ihtiyacı hissetsin diyorum. diyosun ki, denizli'nin iddiası yoktu.
YanıtlaSilşimdi son 10 dakikaya bağladın.
şimdi geyikler. düşünsene son 10 dakika denizli götü kurtarıyor. hemen denizli yönetiminden 1 kişi fener yönetiminden 1 kişi papermoon'da yemeğe koşuyor. ayak üstü 1'er hamburger, aceleleri var. maç bir tek orda bağlanır.
ee? ben de onu diyorum, adamlar maça ölüm kalım maçı olarak çıktı. bu maça çıkarken zaten iddiaları yok. niye beşiktaş bağlama ihtiyacı hissetsin diyorum. diyosun ki, denizli'nin iddiası yoktu.
YanıtlaSilşimdi son 10 dakikaya bağladın.
şimdi geyikler. düşünsene son 10 dakika denizli götü kurtarıyor. hemen denizli yönetiminden 1 kişi fener yönetiminden 1 kişi papermoon'da yemeğe koşuyor. ayak üstü 1'er hamburger, aceleleri var. maç bir tek orda bağlanır.
editi niye yok lan buranın, başlık başıma kaldı diceedim
YanıtlaSilşimdi şöyle bi durum var; var sayalım ki; beşiktaş denizlispor'u onbeş sıfır yenecek olsun; yine de yemeğin zamanlaması doğru mu?
YanıtlaSilbunun cevabına da doğru dersen conju'cuum maalesef ahlak anlayışımız pek uyuşmuyor...
denizlispora canı gönlden başarılar diler. sivassporluların şampiyonluğunu kutlarım. sizlerin de 2.liğini ve şampiyonlar ligine katılmanızı kutlarım arkadaşlar. özellikle shelbly
YanıtlaSil"MEHMET ŞEHİRLİ - SÖZCÜ GAZETESİ"
YanıtlaSilbenim dedem senelerdir okur bu gazeteyi=) eskiden gözcüydü bildiğiniz gibi şimdi sözcü oldu. gördüğüm en tırt gazetedir,spor sayfası da yalan yanlış abuk subuk haberlerle doludur. şampiyonlar ligi maçlarının ertesi günü o maçların skorlarını bile vermez. (baskıya yetişmediğinden sanırım)
ilk çıktığında reklamlarında bizimkilerdeki katil oynamıştı=)
gazetenin en iyi kısmı eskiden içindeki dr. yetiş adlı güneş gözlüklü, çocuk pornocusu kılıklı, haydar dümen çakması adama gelen sorular ve onun verdiği cevaplardı, o kısım da hala var mı bilmiyorum.
basında yazan hiçbir habere balıklama atlamamak lazım. fotomaç, fanatik, sözcü gibi gazeteleri de okumamak lazım.
saygıdeğer medyamız vatandaşa cart curt yapmasın. mecnun başkana da saygılar o da beşitkaşa cart curt yapmasın.
Aslan senin gibiler yüzünden benim gibi galatasaraylılar da küfür yiyor yapma böyle provakatif şeyler, beşiktaş kadar şampiyonluğu hak eden başka takım yok; ben sadece durumun abesliğine dikkat çekmek için yemek mevzusundan bahsettim
YanıtlaSilaslan, sivasın altına mı yatıyosunuz?
YanıtlaSilben hakettiğini düşünmüyorum. öyle kıllık olsun diye değil. nerde 2003 teki bjk nerde şimdiki. puana bakar mısınız. berabere kalırsa şampiyon olacak %95 ihtimalle ve 69 puan. inanılmaz.
YanıtlaSilsivassporu desteklememin sebebi kısıtlı imkanlarla 2 senedir aynı başarıyı tekrarlaması. eskiden bir antep yada kocaeli gibi zevkli top oynamıyorlar ama hakettiler şampiyonluğu.
ayrıca bjk bu sene olamazsa bir daha asla ve asla olamaz. bjk nin aradan çekilmesi için sivas ve trabzona desteğim var.
yemeğin zamanlaması diye bir şey yoktur. asıl herkesten gizli iş çevirenlerden korkacaksın diyorum. maç bağlayan bunu ulu orta yapmaz diyorum. ahlak anlayışıma laf söylersen benim de üslubum değişir.
YanıtlaSilaslan, ben de şimdiden sizin sivas'tan yediğiniz 3 farkı kutlarım o zaman. bursa da maçı 3 farklı alırsa diğer tarafta, size intertoto hayırlı olsun
terbiyesizliğin lüzumu yok efendim...
YanıtlaSilkim kimin altında 1959 dan beri bakarsanız görürsünüz. bir de bakmışsınız ŞANLI GALATASARAY herkesin arkasında önünde üstünde..
Kim yemek yemiş? Yalan söyleyip, ortamı bulandırmayın
YanıtlaSilconju
YanıtlaSilbjk şampiyon oamayacaksa varsın sivas bizi yensin . gayet ciddiyim. shelbyl bilir geçen haftada dedim bunu bebek.
derdim bjk nin aradan çıkması. şöyle iskoçya gibi 2 takımlı bir lig.
ve tabi evrim devam edecek 10 yıl aziz yıldırım dönemi ve 10 yıl sonra fransa gibi bir lig. tek takım . yani galatasaray....................
YanıtlaSilama önce siz.
sivas'ı bu sene destekleyenler, kısıtlı imkanlarıyla verdiği mücadeleyi takdir edenler neden geçen sene şampiyonluklarını bu kadar dillendirmediler?
YanıtlaSilbu ülkede sivas veya benzeri bir takım şampiyon olacaksa bu, beşiktaş'la yarıştığı sene olacaktır. net
ayrıca net olan birşey daha var sevgili arkadaşlar.
YanıtlaSilbundan sonra sizin şampiyonluk şansınız bizim ve fb nin performansına bağlı. yani sizin durumunuzdan daha çok bu ikilinin durumuna bağlı. iki takımın da çok kötü olduğu bir sezonda beşiktaş maksimum 71 puan alabilecekse ve 34. haftaya kadar şampiyonluğu kopartamayacaksa yani ilan eedemeyecekse ortada bir gariplik vardır. değil mi kartal kaanlarım ersen ve dadaşlarım..
Ben geçen sene destekliyordum ama bu sene Bülent Uygun ve uşak muamelesi yaptığı topçuları bir hayli soğuttular Sivas'tan...
YanıtlaSil@aslan
YanıtlaSilişin icinde olmadıgın belli sadece borsa sitesine bile girmen yeterli merak etme 3-4 seneye kalmaz Demiroren ve Yıldırım galatasaray ı satın aldıgında dileğin kabul olacak;2 takımlı bir lig olacagız.
son olarak :
YanıtlaSildiyelim ki bu hafta bir kazaya uğradınız ve şampiyon sivas oldu.. bunun kulübünüze ve camianızın geleceğine olan yansımaları ne olur. mehmet ali birant modundayım ve kestane kebap acele cevap diyorum..
mehmet ali biranta galatasaray lisesidir bu araa yeri gelmişken. ali samiyen ve arkadaşlarını bir kezdaha saygıyla anar. el fatiha ya arabiya
beşiktaş ın aldıgı 71 puanın fb-gs nın kötü olmasıyla ne alakası var be aslanım biraz düşün
YanıtlaSilhadi dersin gs seneye daha ıyı olacak eyvallah da gs iyi olacak diye biz 71 in üzerine çıkamayacakmıyız sanki maçları bi tek gs-fb ile oynuyoruz
son şampiyonluğumuzu kaç puanla aldığımızı da bir hatırla
@ismail arslan efendi.
YanıtlaSilsahip oduğumuz gayrı menkuller ve taşınmaz mallar her ikinizi de 10 defa satın almaya yeter.
ayrıca hiç mantığınız alıyor mu gs. batacak başkasına satılacak. milyonlarca gs li son kuruşunu verir kulübü batırmaz..
GALATASARAY ADININ OLDUĞU YERDE UMUT VARDIR
beşiktaş adının olduğu yerde ACABA vardır.
bu lafı sizden biri dedi. yuki yada shelbyl
e tamam gökhan dedim y anerde 2003 bjk ne bu bjk. aynı şeyi diyorsun. 71 81 falan onu geç. normalde bjk daha 4-5 hafta evvelden turu atmalıydı biz ve fener daha ne zaman havlu attık siz kopartamadınız .
YanıtlaSilehehe ewt onun icin seyrantepe de 5-6 aydır ustasından amelesine tek kurus para odenmiyor.
YanıtlaSilmilyonlarca gslıya soyle de su stadınıza bi el atsın.
siz 3. yıldızı takana kadar yaparız stadı merak etme. ehehehehehehe
YanıtlaSilaslan, valla hep aynı aslan mısın bilmiyorum... Ama seni de seviyoruz biz. Sen ne desen tersi çıktı birader, ancak bu kadar olurdu :) Rahatlattın bizi, sağol.
YanıtlaSilZaten, en azından küfür müfür etmiyosun, uğraştırmıyosun bizi "şu küfürlü mesajları sil; ona bağlı mesaj saçma kaldı onu da mı silsek, yok ayıp olur silmeyelim" denklemlerinden...
Bi de maç başlıklarının içine etmesen daha iyi olacak. Hani yazacaklarını iki ayrı yorumda değil de tek yorumda yazsan...
bizim oyle 3.yıldız gibi bir dillendirmemiz yok. Allah kısmet ederse 3-4 sene sonra beni daha iyi anlarsın.
YanıtlaSilKlubunuzun borcu git gide artıyor ve oyle elinizde ki arsalar anca hacizlere gider. Besiktas kupayı aldı ama 2 gun sonra borsa da 500 bin ytl hisse kaybına ugradı. Galataasaray AIG den sağlam bir kredi aldı zamanında bakalım o kredi odeme zamanı geldiğinde neler yaşanacak. Aziz Yıldırım'ın da belirttiği gibi Galatasaray'ın elden gitmesi ne yazık ki yakındır. Sadece R.Madrid modelinde oldugu gibi anca devlet kurtarır. O da ekonomik kriz devam ederse zor gozukuyor.
yuki
YanıtlaSilevet aynıyım efendim.. arada bir olay oldu aslanlar çoğaldı ama üsluptan anlarsınız ki aynıyım.
ayrıca soruma cevap bekliyom..
bu sene de şampiyon olamazsanız geleceğiniz nice olur.
hmmm yoksa öyle bir ihtimali düşünmek bile istemiyorsunuz galiba. haklısınız :)) ehehe
ayrıca laf lafı açıyor ben ne yapayım. ayrı bir chat bölümü odası açılsın. ben yorumumu yazdım sonra conku ismail arada başka birilerine cevap yazdım..
YanıtlaSil@aslan
YanıtlaSiltamam kardeş, sen ne diyorsan o...
arkadaş yanlış gelmiş beyler, www.oyunmemo.com
senin siten burası, hadi kardeşim, orada fenerli dövmece var, onu oyna bak, 100 puan toplarsın belki, aferin akıllı aslanıma...
SEVİYE SEVİYE SEVİYE......
YanıtlaSilseviyesiz insanlar arka sıralarda hanedan kurmaya mahkumdür..
beyler yabancı maddeleri sahadan çıkardıysak asıl konumuza gelelim.gerek yok çoluk çocuğa laf yetiştirmeye..
YanıtlaSilgs maçında da oldu ya,(eski açıkta) birden palavradan gol sevinci oluyo neymş efendim sivas 3-3 olmuş :D:D:D tamm takımı motive etmek için olabilir de, bu maçta inşallah böyle şeyler olmaz, şakası yok alimallah..
2006-07 sezonu: Fenerbahce 70 puanla sampiyon olur, Besiktas 61 ile ikinci.
YanıtlaSil2003-04 sezonu: Fenerbahce 76 puanla sampiyon olur, Trabzonspor 72 ile ikinci.
2000-01 sezonu: Fenerbahce 76, Galatasaray 73.
1997-98 sezonu: Galatasaray 75, Fenerbahce 71.
Birinci ile ikincinin puanlarinin toplaminin 150'yi gecmedigi, birincinin puaninin dusuk kaldigi bircok sezon var.
Hatta son 10 yilda 80 puani gecip sampiyon olan sadece iki takim var (Besiktas ve Galatasaray)
O yuzden "Ehuehue 71 puanla sampiyon mu olunur!" tarzi laf atmalar egreti durmakta.
Wolfsburg 69 puanla sampiyon oldu bu sene. Bayern'lilerin "69 puanla sampiyon oldunuz, diger takimlar kotuydu ondan" dedigini hic sanmiyorum.
Iki sene once Stuttgart 70 puanla sampiyon oldugunda da bu tur bir laf atma gelmemistir herhalde.
2002'de Dortmund 70 puanla sampiyon oldugunda da agzini acmamistir Bayern'liler, keza kendileri bir sene once 63 puanla sampiyon olmuslardir.
Serie A 17 takimliyken, Juventus 2002'de 71 puanla sampiyon oldugunda doyasiya sevinememis. 2003'te de 72 puancikla sampiyon olmuslar zaten. Lazio da 2000'de 72 puanla sampiyon olunca kupayi reddetmis.
2007'de, 20 takimli, 12 puan daha fazla potansiyelli La Liga'da Real Madrid 76 puanla sampiyonluga ulasirken "Barcelona kotuydu, yoksa hayatta sampiyon olamazdik" diye aciklama yapmis. Keza ayni aciklama 2004'te Valencia'dan gelmis. "77 puanla sampiyon olmak kaymaksiz yogurt yemek gibidir" demisler. "Ama biz 2002'de de 75 puanla sampiyon olduyduk, alisigiz boyle serefsiz sampiyonluklara" diye de not dusmusler.
Boyle durumlar Premier League'de yok. Cunku orada iki takimin, ki son 3-4 senedir 3'e 4'e cikti bu sayi, mutlak dominasyonu var. Rekabetin daha cok takim arasinda yasandigi her sene boyle bir tablo gozukmesi normal. Turkiye Ligi, sanildigi gibi super bir dominasyonun oldugu lig de degil.
Bakiniz, 18 takimli bir ligde toplam en az 316, en fazla 948 puan toplanir. Bu puanlar normal bir dagilim gosterirse orta siralardaki takimlarin 52 puan almasi lazimdir, bundan sonrasi standart sapma ile sekillenir. Bu normal dagilimda, kume dusen takimlar 25-30 puanla dusuyorsa, sampiyon olan takim da 74-79 puanla sampiyon olur. Anormal sezonlarda, ki bunlar siklikla yasanir, ya sampiyon takim abarti bir puan toplar, ya da 70 puan zar zor gecilir.
Bir daha bana kimse "71 puanla sampiyon mu olunur ehuehue" demesin, mese budagindan yapilma odunumla dalarim.
Ekleme: En az 316 degil 632 puan toplanir, en son normal dagilim da hic beraberligin olmadigi bir lige gore yapilmistir. Beraberlik sayisi arttikca ortalama da azalmaktadir.
YanıtlaSilBu "adsiz" ve "adi/url" yorumlari kapatsaniz artik! 2 oldu yaziyorum. Insanlar kendi kimlikleriyle gelsinler ve boylece yorum kalitesi de yuksek olsun. Denetimden geçsin demiyorum, sadece kimin ne yazdigini bilelim.
YanıtlaSilBiriniz ciddiye alıp cevap versin bari. Ayıp oluyor..
Egemen tartisiyoruz onu. Bir sakin, hele bir sakin..
YanıtlaSileeeeh! başlayacağım şu "şu kadar puanla şampiyon mu olunur" geyiğine. bütün maçlar berabere biter, gol farkıyla 34 puanla şampiyon olurum, o zaman bile şampiyon olurum, tura çıkarım, nedir yani?
YanıtlaSilayrıca 85 puanla şampiyon olduğumuzda da hakemler, şunlar, bunlar, vs. deniyordu. bir ortalamayı bulamadık...
o değil de gs maçında locada önünde tv duran adamlar 3-3 dedi sivas maçı için. yarın o dev ekranın orada ne filmler dönecek, kimler kimleri kekleyecek düşünmek bile istemiyorum.
YanıtlaSilcumartesi sabahı saat 05.48..
YanıtlaSiluyku tutmadı...
Ya siz sanslisiniz, bende halen cuma gecesi 11:42.... vakit geçmiyor bir turlu, girmedigim, gezmedigim websitesi kalmadi nette...
YanıtlaSilBaris gel abi chat'e :) Amerika'nin neresinden?
YanıtlaSilKartal Yuvası'na gelen bayraklar çok güzel şimdi 2 tane daha aldım.Birini okula birini babamın işyerine asıcam.Lütfen 2 kuruş kar edecem diye başka yerlerde bayrak yaptırmayın.Lisanslı ürün kullanalım.Sayın başkanımızı üzmeyelim.
YanıtlaSilkalbim pır pır; götüm 3,5
YanıtlaSilKac gundur gunes yuzu gormedigimiz Boston'da hava gunluk guneslik, sicaklik 22 derece. Ulan ben daha ne sinyal bekleyeyim yukarilardan!
YanıtlaSilCocuk gibiyiz lan hepimiz ne guzel.
bu yaştan sonra sen uyuyama, gecenin üçünde kalk, otur sabaha kadar, işe gitme maçı bekle.elin ayağın tutmadan "sen benim her gece efkarım" diye diye gez ortada. üstelik bunu libyadayken yap...
YanıtlaSil3 kuruş akıl bırakmadın sen bizde Beşiktaşım be...
BEŞİKTAŞ: Rüştü, İ.Toraman, Gökhan, Sivok, Serdar Özkan, Tello, Cisse, Ernst, Ekrem, Holosko, Bobo
YanıtlaSilserdar özkan sıçma ağzımıza lütfen...
YanıtlaSilşampiyonluk golü anketinde serdar özkan'ı işaretlemiştim, bakalım yazacak mı :)) uğur'u da şu sistemde bi ilk 11'de göremedik adam gibi :(
YanıtlaSilnazar değmesin ama;
YanıtlaSil"Toraman attı, şampiyonluk geldi!"
budur işte!
YanıtlaSilbu gece dünyalar bizim.
helal be...
YanıtlaSilthe end :)tabi ki bu sezon için..
YanıtlaSilgerçek beşiktaşlıları tebrik ederim.
YanıtlaSilSu golu Toraman'in atmasi da en az sampiyonluk kadar mutlu etti beni.
YanıtlaSilAyrica Gencler ya da Antalya degil de Konyaspor'un dusmesi de cifte kaymakli ekmek kadayifi oldu. Antalyaspor macini actim bir ara, ben acinca gol oldu, oyle bir mutluluk.
Lan sampiyonuz lan??
Eksibesiktas'ta 24 saat polemik yasaktir. Kutlayin lan, icin geberene kadar!
Ayrica blog'umuzu yorumlariyla takip eden, ve de tebriklerini ileten arkadaslara da, diger yazarlarin da musaadesiyle blog adina tesekkur ederim.
YanıtlaSiltebrikler arkadaşlar.hakeden şampiyon oldu diyebilirim...
YanıtlaSilHelal olsun bize, helal olsun! :)
YanıtlaSil- Kornam bitti, olsun..
YanıtlaSil- Bayragim yirtildi ama canlari sagolsun..
- Formamda sigara sondurmus biri, Besiktas'liysa cani sagolsun.
- Carptigim taksinin sofurunden Allah razi olsun..
- Kordon'da Baryum'dan "Siyah" diye bagiran tek taraftara, helal olsun.
- Izmir Cumhuriyet meydaninda ayni anda yanan 6 tane meşaleyi oraya getirenlere helal olsun.
- Kupalar gotunuze girsin diye bagiran komsumu da Allah bildigi gibi yapsin lan. Kiskanc pezevenk.
:)
Sayın Demirören'e tebrikler. Sonunda lig şampiyonluğunu da gördü. Nice şampiyonluklara büyük başkan.
YanıtlaSilDemirören zirvedeyken biraksin artik theo. Di mi?
YanıtlaSildemirören büyük başkansa diğer başkanlara ne denilmeli bilemiyorum...
YanıtlaSilDemiroren buyuk baskan. Laporta tam kaporta. (Kelime oyunu askina yaziyorum bunu, sampiyonluk sarhosluguna verin.)
YanıtlaSilaslan aslan kafasına yaslan demek istiyorum öncelikle askjdhaskdklas
YanıtlaSilikincisi aşkın "aka maho" naber?
üçüncüsü Siyah Ulan!!
Beyaz Ulan!!
YanıtlaSil@scugnizzi
YanıtlaSildemirören beşiktaş'a gelmiş geçmiş en şerefli ve namuslu başkandır.
Artik biraksin di mi Theo?
YanıtlaSilZirvedeyken..
Cevap ver Theo! Kocum Theo! Lay lay lay laay laay laaay laaay laaaay laaaaaay... OOOooo Beşiktaş..
@egemen
YanıtlaSilbeşiktaş zirvedeyken, sen beşiktaş taraftarlığını bıraksan, ve
www.ozturkler.com'a yazar olsan diyorum.
Bence theotheo bu aksam soyunma odasina baskanin arkasindan giren adam la, buldum en sonunda kim oldugunu :)
YanıtlaSilBir de bu aksam Tengri gok Tengri adina (www.ozturkler.com'dan yolladilar) polemige girmeyelim yahu, hadi gencler, lutfen.
YanıtlaSilbir sonraki kongre'de büyük başkandan theo'yu yönetime almasını bekliyoruz. theo bence halihazırdaki yönetim kurulundan daha çok çalıştı onları korumak için. hakkıdır.
YanıtlaSilsiyah ulan!
beşiktaş'ın şampiyon olduğu akşam kimseyle tartışmaya girmek gibi bir amacım yok ama birisi bu lafı diyorsa, "demirören beşiktaş'a gelmiş geçmiş en şerefli ve namuslu başkandır." hakikaten oturup düşünmek lazım...
YanıtlaSiltheotheo sen bence şeref ve namusu parayla eş değer tutuyorsun. demirören'den daha zengin birisi başkan olsa, rahmi koç vb., sen ona da aynı şeyi dersin. kapitalizmin gözünü seveyim...
YanıtlaSilbiz yıllardır beşiktaş'ın onuru için savaşan insanlarız, onurlu beşiktaş şampiyonlukları için.
YanıtlaSilbu seneki beşiktaş şampiyonluğu hiç olmadığı kadar onurlu bir şampiyonluktur, herkese hayırlı uğurlu olsun.
bunda en önemli pay sayın başkan'ındır. bu yadsınamaz.
başkanın bulunduğu süre içerisinde takım 3 süper kupa 1 lig ve süper kupa aldı.
Ve kimlerle uğraşıldı?
Maç satan futbolcularla mı?
Yönetimin kuyusunu kazan yöneticilerle mi?
Şu andaki hale bakın. Takımın nasıl onurlu ve gururlu futbolculardan oluştuğunu görüyorsunuz. Bunları yaratmak kolay değil.
Bizde racon kesen arda olamaz, yavşak lugano olamaz.
Holosko olur, Bobo olur, Delgado olur, Tello olur.
Bir yanlış hareketlerini gösterin?
sen konuyu başka bir yere çekiyorsun ama. önce büyük başkan dedin, ben değil deyince, namuslu ve şerefli dedin. ben zaten demirören şerefsizdir falan demedim. demirören büyük başkandır diyen futboldan anlamıyordur bu bir, yalakadır bu iki, böyle düşünenler olduğu sürece de ne türkiye ne de takımlarımız bir yere gelemez bu da üç... ayrıca senin şahsına dediğim bir şey de yok, genel olarak senin gibi düşünenler için yazdım.
YanıtlaSil.sanırım serdar özkana kızamadığm ilk maç olmuştur..
YanıtlaSilumarım Delgado,Serdar Özkan ve Gökhan Zanı izledğimiz son maç olmuştur..
yıldırım demirören' yapılan övgüler ne kadar ciddidir bilmiyorum ama,"
YanıtlaSildemirören beşiktaş'a gelmiş geçmiş en şerefli ve namuslu başkandır." demek şeref beylere, baba hakkılara, süleyman sebalara yapılan büyük saygısızlıktı.
.demirörene laf edemiyceğimiz tek konu Beşiktaşlılığıdır,şüphe yoktur beşiktaş aşkından..ama bir başkan değildir asla,ne yazıkki bu iki kupa kredisini yükseltti.
YanıtlaSilsen anlıyosun futboldan scugnizzi, bu yaşına kadar bir çok kulüpte yöneticilik yaptın nası yapılır onu da çok iyi biliyorsun. O değil de;
YanıtlaSilUlan 21 yaşında bir adam, nasıl bu kadar kesin yorumlar yapabilir onu aklım almıyor.
"demirören büyük başkandır diyen futboldan anlamıyordur bu bir, yalakadır bu iki, böyle düşünenler olduğu sürece de ne türkiye ne de takımlarımız bir yere gelemez bu da üç"
bakarmısın yahu. ulan hayatında en büyük derdin, baban sana az harçlık verdi diye, kız arkadaşına yemek ısmarlayamamak olsun. gel de böyle ahkam kes. bravo ya.
@okan
YanıtlaSildiğerlerine şerefsiz demedim, haddim değil, çok ayıp birşey.
ama bu kadar laçka bir ortamda bu kadar düzgün kalabilmek, onu çok çok onurlu kılıyor, bunu belirtmek istedim.
theotheo bu işler yaşla olmaz. tartışmaya da girmem senin gibi düşünen biriyle.
YanıtlaSilyaşla olmaz. haddini bilmekle olur.
YanıtlaSilben haddimi bilirim. az önce 21 yaşında nasıl ahkam kesiyorsun diyordun, şimdi de gelmişsin yaşla olmaz diyorsun.
YanıtlaSilişte sen haddini bilmiyorsun.
YanıtlaSilneye dayanarak haddimi bilmediğimi söylüyorsun? ne dedim de yani bu fikre kapıldın?
YanıtlaSil"demirören büyük başkandır diyen futboldan anlamıyordur bu bir, yalakadır bu iki, böyle düşünenler olduğu sürece de ne türkiye ne de takımlarımız bir yere gelemez bu da üç"
YanıtlaSilevet, sözümün hala arkasındayım ve bunun haddini bilmekle alakası yok. yıldırım demirören yönetiminin yaptığı doğrular/yanlışlar ortada. türkiye'nin en tanınan 100 futbol otoritesine sorsak rahat 90'ı yıldırım demirören başarısızdır der, sen gelmiş başarılı/başarısız olmasını geçmişsin, bir de "büyük" başkan diyorsun.
YanıtlaSilbu şartlarda yıldırım demirören'e büyük başkan diyen yalakadır benim gözümde. bunu sırf sen değil, annem babam dese de yalakadır.
"futboldan anlamıyordur"u geçtim, yıldırım demirören'in büyük başkan olduğunu iddia edenin iq'sunun yıldırım demirören'den bile düşük olduğuna inanıyorum.
ve bunları söyleyerek de bi kabahat işlediğimi sanmıyorum.
daha da bir şey yazmak istemiyorum bu konuyla ilgili iyi geceler...
YanıtlaSil@scugnizzi
YanıtlaSilsen bir fenerlisin ve öyle kalacaksın. üzgünüm.
Sayın Theotheo
YanıtlaSilBen 17 yaşında bir BEŞİKTAŞ taraftarıyım ve Demirörenin BEŞİKTAŞ tarihinin en kötü başkanlarından biri olduğun8 düşünüyorum ve haddimi aşmadığıma inanıyorum sizin görüşünüzede saygı duyuyorum ama asıl haddini aşan sizsiniz Demiröreni her eleştirene bir kulp takmak hiç doğru değil ya yaşına takıyorsunuz yada fbli olmasına haddini bilmek bu oluyorsa ben haddini bilmeyenlerin en önde gideniyim adım gibi biliyorumki siz benim 17 yaşında bir haddini bilmez olduğumu söyleyeceksiniz hayırlı akşamlar mutlu şampiyonluklar!
Ya arkadaslar kizmayin theotheo'ya.. Herkesin digerlerinin fikrine saygi duymasi lazim. Theotheo arkadasimiz, kardesimizde Demiroren basarilidir diye dusunuyorsa onada saygi duymak gerekir. Ne demis ulu onderimiz, "geldikleri gibi giderler", Bir gun herkes hem haddini bulur, hem cevabini alir, hemde ilahi adalet bir sekilde yerini bulur... Tipki la ilahe illalah'in sadece sivas'da olmadigini gosterdikleri gibi... Varin bu gunleri kutlayarak gecirelim, birbirimizle didiserek degil... Sampiyon Besiktas'tir, Efsane Besiktas'tir... siz, biz, hepsi; gerisi teferruattir...
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilYav keske sormasaydim Theo'ya Demirören zirvedeyken biraksin di mi diye.. Olay nerelere gelmis..
YanıtlaSil