27 Mayıs 2009 Çarşamba

Federico Higuain

Gelen gideni unutmamak için bir yerlere yazmak lazım Beşiktaş'ta. Hani güya Ertuğrul Kayserispor için çok beğenmiş ama alamamıştı ya... Güya yani. Nereden haberi olmuş Ertuğrul'un Arjantin 2. Ligi'ne kiralanmış bir oyuncudan... Şimdi inanalım değil mi Higuain'i Ertuğrul'un keşfettiğine... Jestrovic, Zapotocny gibi bir menajer ittirmesi değildir bu öyle mi? Alın size üç oldu; Kayseri, Manisa, Kocaeli nere Beşiktaş nere... Ama aynı transfer listesi...

1 yorum:

  1. Higuain'e verilmeyen sans dillere destandır yav. Ben begeniyordum bu adami. Eminim Serdar Ozkan'dan daha buyuk bir hucum gucu katar ve cok iyi +2 olurdu.. Sesi de cikmaz belki sonra Türk bile olurdu.. Ama harcadik herifi..

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.